Oskar16 Posted July 8, 2008 Report Share Posted July 8, 2008 Hei. Jeg har fått et medlems kort for lengesiden men da jeg flyttet mistet jeg det . Jeg har lyst å stemme på årets spiller og unge spiller men da må jeg ha nummeret, noen som kan fortelle om det er en annen måte å finne nummeret på. Jeg viste ikke helt hvor jeg skulle legge denne topicen så bare flytt den vis den er feilplassert og når jeg har fått svar er det bare å slette den. Takk på forhånd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulti Posted July 8, 2008 Report Share Posted July 8, 2008 på fakturaen som kom med forige bla sto mld.nr. Men du vel kanskje rotet bort den også? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cescwalcott Posted July 8, 2008 Report Share Posted July 8, 2008 Og vist det er nød kan du jo alltids bestille et nytt medlems kort Link to comment Share on other sites More sharing options...
afc2007 Posted July 9, 2008 Report Share Posted July 9, 2008 hvordan bestiller mann et nytt medlemskort? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.