Jump to content

Rui Fonte


Eboue

Recommended Posts

Det upålitelige nettstedet TribalFootball melder i dag at Rui Fonte kan være på vei til Sporting Lisboa på lån. Som sagt så tilsier ikke kilden at dette skulle være troverdig, men bortsett fra det så ser jeg ingen grunn til å tro at dette er oppspinn. Å sende Fonte til hjemlandet Portugal på lån kan være en nøkkelfaktor i å få ut potensialet i ham. Isåfall er Sporting det perfekte valget. De har et av Europas aller ypperste akademier for unge talenter, og pleier samtidig å gi unge spillere mye spilletid.

 

http://www.tribalfootball.com/article.php?id=98367

Link to comment
Share on other sites

Tror dere har misforstått situasjonen med Rui ganske godt alle dere som har skrevet her, situasjonen er som følger at Rui ble sendt til oss på et treårig lån som femtenåring og går nå inn i sitt siste år i denne utlånsperioden. Sporting har nå lagt et kontraktsforslag på bordet til Rui dersom han ikke får profesjonell kontrakt hos oss. Så han skal ikke på utlån et år til Sporting, for dersom han forlater oss nå, forlater han oss for godt.

 

Det jeg har sett av Rui i år har ikke vært veldig imponerende og med spillere som Rhys Murphy, Nacer Barazite og Gilles Sunu foran han på reservelagsnivå så ser jeg ingen grunn til at han skal bli hos oss. Gutten mangler det meste, og har på ingen måte noen spesielle evner som skulle tilsi at han får en plass i førstelagstroppen vår, så om ikke Liam ser noe helt spesielt i han så blir det nok en snarlig retur til hjemlandet for vår portugisiske venn.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
  • 1 month later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...