Jump to content

Arsenal season review 2007/2008


B.Sagna

Recommended Posts

bestilte den for 10 dager siden på www.fotball-import.no

sammen med highbury years, Thierry Legend og Wengers 11.Fin side, får det i postoppkrav så slipper ut med visa opplysninger på nettet. Det eneste er at de har litt lang ventetid, men betaler jo som sagt ikke før jeg får de.

Season filmene er ett must, har også fått meg dvd fra 70\ 71 og 89 sesonge der, samt en hel del andre filmer. Hele kampen fra anfield i 89 også. mye bra på den:)

 

En film jeg enda ikke har fått sett som jeg bwstilte er Arsenal stadium myster, en film som hadler om ett drap på Highbury i 30 årene. sikkert spennende :lol:

 

En annen film jeg kan anbefale der er The Wonder Years, med en fanatisk Arsenal fan som dreier seg fra 10 året 89-99. Fantasisk morro. Husker når vi spilte mott "papp veggen" Denne er noen år da, og er faktisk en vhs film.

 

Men en ting jeg lurer på er hvor jeg kan få tak i Fever pitch på Dvd. har nemlig denne også bare på vhs.

 

Fotball import er en fantastisk side, har som sagt hjulpet meg og skaffe ting som ikke er i sortemanget heller...

Link to comment
Share on other sites

bestilte den for 10 dager siden på www.fotball-import.no

sammen med highbury years, Thierry Legend og Wengers 11.Fin side, får det i postoppkrav så slipper ut med visa opplysninger på nettet. Det eneste er at de har litt lang ventetid, men betaler jo som sagt ikke før jeg får de.

Season filmene er ett must, har også fått meg dvd fra 70\ 71 og 89 sesonge der, samt en hel del andre filmer. Hele kampen fra anfield i 89 også. mye bra på den:)

 

En film jeg enda ikke har fått sett som jeg bwstilte er Arsenal stadium myster, en film som hadler om ett drap på Highbury i 30 årene. sikkert spennende :D

 

En annen film jeg kan anbefale der er The Wonder Years, med en fanatisk Arsenal fan som dreier seg fra 10 året 89-99. Fantasisk morro. Husker når vi spilte mott "papp veggen" Denne er noen år da, og er faktisk en vhs film.

 

Men en ting jeg lurer på er hvor jeg kan få tak i Fever pitch på Dvd. har nemlig denne også bare på vhs.

 

Fotball import er en fantastisk side, har som sagt hjulpet meg og skaffe ting som ikke er i sortemanget heller...

 

Skjønner deg at du kanskje ikke vil oppgi visa opplysninger på nettet. Men da blir det veldig mye dyrere da.. F eks sesongdvd en og henry legend filmen koster henholdvis 140 kr og 110 kr. Blir mye å spare men.. :D disse prisene er fra play.com. bestilt en god del derfra :) Gratis frakt og raske leveringer :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Finnes det en norsk side som selger VHS`er av Arsenal Season Reviews fra 1987 til 1999? Finner bare amazon.co.uk som har noen, men ikke alle...eller er det noen som vil selge meg noen??

 

www.fotball-import.no har eg sjekket, men det lå ikke mye der desverre..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...