Jump to content

Mauro Zarate


Fredriktc

Recommended Posts

Så det var snakk om en pris på £20 mill. Det er i hvertfall ikke aktuelt.

Han virker å være en god spiller etter det lille jeg har sett av han, men det finnes mange flere og bedre spisser som vi kan få til samme pris skulle man først hentet en angriper.

Link to comment
Share on other sites

Merkelig om Wenger skulle gå ut å kjøpe Zarate. Han er en utrolig god spiller og har potensiale til tusen, men Wenger sa at den signeringen vi ville se de neste ukene 'vil gjøre oss sikre på suksess neste sesong', og selv om Zarate er en potensiell verdensstjerne så håper jeg ikke Wenger mener at dette er spilleren som vil gjøre alle supportere sikre på suksess neste sesong.

 

Jeg skulle gjerne sett Zarate i Arsenaldrakt, men ikke som den spilleren Wenger pekte ut på pressekonferansen. Får vi Zarate i tillegg blir jeg meget glad, for en fantastisk spiller det er han så absolutt.

Link to comment
Share on other sites

Han er en meget god spiller! Hadde egentlig ikke hatt noe imot å se han i Arsenal drakt, men 20 mill det blir for mye...

 

Det stod £10 millioner på youngguns....

okey ;) husker ikke hvor jeg leste 20, men nja, vet ikke helt... Kanskje.. Han er meget god og jeg har litt sansen forn... Vi får se ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...