Jump to content

Tippeliga-Manager 2008


arsenal_1886

Recommended Posts

181356.jpeg

 

Vet ikke hvordan man bestemmer hvem som er vinger, backer osv. men.. :P

 

Edit: Lite bilde, men hvis du trykker på det blir det større :P

På dette spillet har de ikke noe å si om man er ving eller sentral. Man har kun kategoriene keeper, forsvar, midtbane og angrep. Har ingen ting å si hvem som står oppført på kanten

Link to comment
Share on other sites

Sorry gutta.. Men på skolen min er det en haug med spillere som skulle starte liga.. Er med i den. men hvis vi ikke er over 10 der innen fredagskvelden kommer jeg tilbake!!!

Man kan delta i flere ligaer. Er selv med i 3 stk.

Ok! :D Hvordan??

Link to comment
Share on other sites

Sorry gutta.. Men på skolen min er det en haug med spillere som skulle starte liga.. Er med i den. men hvis vi ikke er over 10 der innen fredagskvelden kommer jeg tilbake!!!

Man kan delta i flere ligaer. Er selv med i 3 stk.

Ok! :( Hvordan??

Bare meld deg på i flere. Meld deg inn i liga nummer 2, akkurat som du gjorde for å komme inn i liga nummer 1.

Link to comment
Share on other sites

Hva er det egentlig man får poeng for? Keeper - per redning, forsvarer - per takling, midtbanespiller - per målgivende, spiss - per mål, eller noe i den duren?

Poengscoring

Spillere får poeng for Tippeliga-manager bare i tippeligakamper (cup, europacup og landskamper teller IKKE).

 

Poeng tildeles på følgende måte:

 

Mål: 3 p

Assist (siste pasning fra lagkamerat til målscorer): 2 p

Keeper/forsvarer spiller kamp (spiller 45 minutter eller mer av en kamp): 1 p

Keeper/forsvarer holder nullen (når spilleren er på banen i minst 75 minutter, inkluderer kamppoeng): 3 p

Keeper/forsvarer slipper inn mål: -1 p

Link to comment
Share on other sites

Noen som tok poeng i dag? Hadde både wehrman og kone så får 6 poeng der.

 

Men jeg har ett spørsmål. Jeg brukte Kone og Tarik i dag, kan jeg da bytte dem ut nå og allikevel få poeng for disse to + eventuelle poeng for de to jeg setter inn når disse spiller i morgen?

 

Ble litt dårlig formulert men håper noen skjønte hva jeg mente og kan svare.

Link to comment
Share on other sites

Noen som tok poeng i dag? Hadde både wehrman og kone så får 6 poeng der.

 

Men jeg har ett spørsmål. Jeg brukte Kone og Tarik i dag, kan jeg da bytte dem ut nå og allikevel få poeng for disse to + eventuelle poeng for de to jeg setter inn når disse spiller i morgen?

 

Ble litt dårlig formulert men håper noen skjønte hva jeg mente og kan svare.

vis du mener at du beholder poenga disse to tjente for deg tror jeg nokk det går =)

Link to comment
Share on other sites

Noen som tok poeng i dag? Hadde både wehrman og kone så får 6 poeng der.

 

Men jeg har ett spørsmål. Jeg brukte Kone og Tarik i dag, kan jeg da bytte dem ut nå og allikevel få poeng for disse to + eventuelle poeng for de to jeg setter inn når disse spiller i morgen?

 

Ble litt dårlig formulert men håper noen skjønte hva jeg mente og kan svare.

vis du mener at du beholder poenga disse to tjente for deg tror jeg nokk det går =)

Ja jeg mente det, og det gikk ;)

 

Desverre rotet LSK bort mine muligeter til en god plassering.

Link to comment
Share on other sites

Noen som tok poeng i dag? Hadde både wehrman og kone så får 6 poeng der.

 

Men jeg har ett spørsmål. Jeg brukte Kone og Tarik i dag, kan jeg da bytte dem ut nå og allikevel få poeng for disse to + eventuelle poeng for de to jeg setter inn når disse spiller i morgen?

 

Ble litt dårlig formulert men håper noen skjønte hva jeg mente og kan svare.

 

Har spilt fantasy premier league som går litt ut på det samme bare at det er spillere fra Premier League. Hvis man byttet spillere mens en runde pågikk, kom ikke de spillerne med på laget før runden var ferdig. Og uansett hadde det vel vært litt urettferdig hvis du fikk poeng for 13 spillere? eller?

 

edit:sorry så ikke at du hadde svart ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...