Jump to content

Tippeliga-Manager 2008


arsenal_1886

Recommended Posts

På TV2sporten.no (se link under) kan man sette opp sitt tippeligalag bestående av 11 spillere med en samlet verdi på opptil 100 mill. Spillet er helt gratis og man kan vinne TVer eller en bil til 350.000. Jeg har oprettet en privatliga for brukere på gunners .no inne i spillet der hvem som helst kan bli med. Ligaen heter "the ARSENAL way" og for å bli med må du ha en liga-pin. Denne er 1153.

 

http://tv2.fantasyleague.com/Index.aspx

 

Håper mange blir med slik at vi kan kåre den beste tippeligatipperen her på gunners.no.

 

 

PS. Konkurransen begynner 12. april, men alle kan melde seg på nå. (Man kan uansett bytte ubegrenset frem til denne datoen)

Link to comment
Share on other sites

Noen som vil bli med i min liga?? Kalte den "Chill&Grill The league".. Det var det værste. jeg kunne komme på. hadde vært gøy også om noen andre starta en annen en. Mitt lag heter Hagenham suckers .. :P :D .. men hadde som sagt vært morsomt om noen ville joine min liga.. Pin koden til ligaen er 1161 .. om noen andre lager en og vil ha med andre herfra.. så bare legg ut pin koden! .. ;)

Link to comment
Share on other sites

På TV2sporten.no (se link under) kan man sette opp sitt tippeligalag bestående av 11 spillere med en samlet verdi på opptil 100 mill. Spillet er helt gratis og man kan vinne TVer eller en bil til 350.000. Jeg har oprettet en privatliga for brukere på gunners .no inne i spillet der hvem som helst kan bli med. Ligaen heter "the ARSENAL way" og for å bli med må du ha en liga-pin. Denne er 1153.

 

http://tv2.fantasyleague.com/Index.aspx

 

Håper mange blir med slik at vi kan kåre den beste tippeligatipperen her på gunners.no.

 

 

PS. Konkurransen begynner 12. april, men alle kan melde seg på nå. (Man kan uansett bytte ubegrenset frem til denne datoen)

 

Har søkt om medlemskap i ligaen

 

Arsenal 90: funka bedre når jeg bytta ut æ med ae, tror ikke det går med æ ø eller å

Link to comment
Share on other sites

Har meldt meg inn jeg også. Heter Gunners AFC. :P

 

EDIT:

 

Noen som vil bli med i min liga?? Kalte den "Chill&Grill The league".. Det var det værste. jeg kunne komme på. hadde vært gøy også om noen andre starta en annen en. Mitt lag heter Hagenham suckers .. .. men hadde som sagt vært morsomt om noen ville joine min liga.. Pin koden til ligaen er 1161 .. om noen andre lager en og vil ha med andre herfra.. så bare legg ut pin koden! ..

 

Er du sikker på at koden er 1161? Det står: Ingen slik liga eksisterer. Har meldt meg inn i the Arsenal way også. Har laget en gruppe som heter "Gunners Ligaen". PIN: 1240

Link to comment
Share on other sites

har man innbyttere ????

Nei, det har man ikke. Men det går jo an å bytte (selge og kjøpe) spillere når du går lei av dem eller at de ikke presterer.

 

Laget:

 

Otto Fredrikson (LSK)

Kristan Ø. Sigurdsson (Brann) - Amund Skiri (AaFK) - Tommy Berntsen (Lyn) - Raio Piiroja (FFK)

Per C. Skjelbred (RBK) - Agbar Barsom (FFK) - Mattias Andersson (SIF) - Alanzinho (Stabæk)

Thorstein Helstad (Brann) - Daniel Nannskog (Stabæk)

 

Formasjon: 4-4-2

Pris: 100 mil NOK

Link to comment
Share on other sites

Meldt meg inn jeg og: gunners <3

 

Følgende lag:

 

 

Rune A. Jarstein

 

André Bergdølmo - Frode Kippe - Ragnvald Soma - Raio Piiroja

 

Alanzinho - Daniel Berg Hestad - Nicolai Stokholm - Raymond Kvisvik

 

Thorstein Helstad - Tarik Elyounoussi

 

Prislapp: 100 mill ;)

Link to comment
Share on other sites

Har meldt meg inn jeg også. Heter Gunners AFC. :D

 

EDIT:

 

Noen som vil bli med i min liga?? Kalte den "Chill&Grill The league".. Det var det værste. jeg kunne komme på. hadde vært gøy også om noen andre starta en annen en. Mitt lag heter Hagenham suckers .. .. men hadde som sagt vært morsomt om noen ville joine min liga.. Pin koden til ligaen er 1161 .. om noen andre lager en og vil ha med andre herfra.. så bare legg ut pin koden! ..

 

Er du sikker på at koden er 1161? Det står: Ingen slik liga eksisterer. Har meldt meg inn i the Arsenal way også. Har laget en gruppe som heter "Gunners Ligaen". PIN: 1240

Akkurat nå er det faktisk ingen som spiller i den ligaen.. bytta til the ARSENAL way

Link to comment
Share on other sites

Følgende lag:

 

-Thomas Myhre (VIK)-

-Tore Reginiussen (TIL) - Børre Steenslid (VIK) - Maurice Ross (VIK) - Raio Piiroja (FFK)-

-Jan Gunnar Solli (BRA) - Ardian Gashi (FFK) - Tommy Knarvik (TIL) - Petter Vaagan Moen (BRA)-

-Daniel Nannskog (STA) - David Nielsen (STR)-

Link to comment
Share on other sites

Otto Fredrikson LSK £9m

 

Johan Lædre Bjørdal BOD £6m

Eirik Bertheussen LSK £8m

Frode Kippe LSK £9.5m

Trond Erik Bertelsen VIK £8.5m

 

Kasey Wehrman FFK £7m

Daniel Berg Hestad MOL £7.5m

Per Ciljan Skjelbred RBK £9.5m

Alanzinho STA £10.5m

 

Thorstein Helstad BRA £12.5m

Daniel Nannskog STA £12m

Link to comment
Share on other sites

Satser litt på at brann og ffk gjør det bra med dette laget

 

-------------------------------------Adin Brown----------------------------------

---Kristján Ö. Sigurdsson----Raio Piiroja---Juha Pasoja--Inge André Olsen

---Marek Sapara---Petter Vaagan Moen---Alanzinho---Tomasz Sokolowski

---------------Thorstein Helstad------------Tarik Elyounoussi-----------------

Link to comment
Share on other sites

Manager: Martin Helmikstøl

Lagnavn: Dial Square

Liga: the ARSENAL way (etter hvert, tror jeg xD )

Lagkostnad: 100 millioner

 

Lagoppstilling:

Adin Brown

Raio Piiroja :: Kristjan Ö. Sigurdsson :: Vadim Demidov :: Børre Steenslid

Marek Sapara :: Jan G. Solli :: Andre Danielsen :: Abgar Barsom

Tarik Elyounoussi :: Thorstein Helstad

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...