Jump to content

TV2 Sport til Canal Digitalpakken?


Eboue

Recommended Posts

Har veldig lyst til å få tak i TV2 Sport-kanalene nå som Tippeligaen begynner for fullt, og serieinnspurten i Spania starter. Jeg har Canal Digitalpakken, og jeg ser at det går an å oppdatere denne pakken med TV2 Sport hvis man betaler mer i måneden.

 

https://www.canaldigital.no/templates/chann...e____19094.aspx

 

Men her står det ingen pris, så jeg lurer på om noen av dere andre har gjort dette til Canal Digital sin pakke, og kan si hvor mye ekstra dette blir i måneden?

Link to comment
Share on other sites

Har veldig lyst til å få tak i TV2 Sport-kanalene nå som Tippeligaen begynner for fullt, og serieinnspurten i Spania starter. Jeg har Canal Digitalpakken, og jeg ser at det går an å oppdatere denne pakken med TV2 Sport hvis man betaler mer i måneden.

 

https://www.canaldigital.no/templates/chann...e____19094.aspx

 

Men her står det ingen pris, så jeg lurer på om noen av dere andre har gjort dette til Canal Digital sin pakke, og kan si hvor mye ekstra dette blir i måneden?

Har rykter om 159 kr pr mnd.

Jeg har TV2 Sport-kanalene via Get og jeg betaler 159 kr pr mnd.

Link to comment
Share on other sites

En litt annen ting, er det Tv2 som har rettighetene til VM kampene også?

 

VM? Eller mener du EM i sommer?

 

Sendte mail til TV2-sporten her om dagen. De har ikke satt opp noe sendeplan enda, men jeg fikk bekreftet at de har rettighetene til alle EM-kampene. Om du må ha TV2 Sport i tillegg for å se alle kampene er jeg ikke helt sikker på, men mesteparten vises sikkert på TV2 og TV2 Zebra.

Link to comment
Share on other sites

En litt annen ting, er det Tv2 som har rettighetene til VM kampene også?

 

VM? Eller mener du EM i sommer?

 

Sendte mail til TV2-sporten her om dagen. De har ikke satt opp noe sendeplan enda, men jeg fikk bekreftet at de har rettighetene til alle EM-kampene. Om du må ha TV2 Sport i tillegg for å se alle kampene er jeg ikke helt sikker på, men mesteparten vises sikkert på TV2 og TV2 Zebra.

 

 

hehe.. en liten trykkleif der. Får satse på at vi får de viktige kampene uten å kjøpe tv2 sport.

Takk for hjelpen :P

Link to comment
Share on other sites

En litt annen ting, er det Tv2 som har rettighetene til VM kampene også?

 

VM? Eller mener du EM i sommer?

 

Sendte mail til TV2-sporten her om dagen. De har ikke satt opp noe sendeplan enda, men jeg fikk bekreftet at de har rettighetene til alle EM-kampene. Om du må ha TV2 Sport i tillegg for å se alle kampene er jeg ikke helt sikker på, men mesteparten vises sikkert på TV2 og TV2 Zebra.

 

 

Skal ikke Tv2 og NRK samarbeide og sende forskjellige kamper når det er EM ? .. Hørte rykter om det, men rykter forblir rykter ;)

Link to comment
Share on other sites

En litt annen ting, er det Tv2 som har rettighetene til VM kampene også?

 

VM? Eller mener du EM i sommer?

 

Sendte mail til TV2-sporten her om dagen. De har ikke satt opp noe sendeplan enda, men jeg fikk bekreftet at de har rettighetene til alle EM-kampene. Om du må ha TV2 Sport i tillegg for å se alle kampene er jeg ikke helt sikker på, men mesteparten vises sikkert på TV2 og TV2 Zebra.

 

 

Skal ikke Tv2 og NRK samarbeide og sende forskjellige kamper når det er EM ? .. Hørte rykter om det, men rykter forblir rykter ;)

 

Trodde det først jeg også, men det er nok ikke tilfelle.

Her står det litt om rettighetene:

 

https://www.canaldigital.no/templates/gener...e____16890.aspx

 

Slik jeg tolker det der så står det at 19 av kampene går på TV2 eller TV2 Zebra, mens resten av kampene tipper jeg vises på TV2 Sport (abonnement).

Så NRK skal nok ikke vise noe.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...