Guest Mendieta Posted April 7, 2005 Report Share Posted April 7, 2005 Heisann! Jeg skriver oppgave om fotball-supportere i et av kursene mine ved Universitetet i Oslo. I den anledning har jeg laget en liten spørreundersøkelse hvor jeg tenkte at fotball-supportere skulle få komme med sitt syn på hva det vil si å være en supporter. Undersøkelsen består bare av 9 spørsmål, og skulle gå ganske kjapt å svare på. Håper flest mulig tar seg tid til å hjelpe meg! Undersøkelsen finnes her: http://wo.uio.no/as/WebObjects/nettskjema....a/svar?id=10845 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir Carpenter Posted April 7, 2005 Report Share Posted April 7, 2005 Done! Det var då grei skuring! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rødøy Posted April 7, 2005 Report Share Posted April 7, 2005 Flott ting å ha på forumet , men jeg fikk denne mld når jeg åpnet linken : Tjenesten er ikke tilgjengelig Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted April 7, 2005 Report Share Posted April 7, 2005 Done! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rødøy Posted April 7, 2005 Report Share Posted April 7, 2005 Sorry ! Dær funkan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristoffo Posted April 7, 2005 Report Share Posted April 7, 2005 Itte no problem Link to comment Share on other sites More sharing options...
ashcole3 Posted April 7, 2005 Report Share Posted April 7, 2005 fin undersøkelse. bra spørsmål. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ted_uh Posted April 7, 2005 Report Share Posted April 7, 2005 håper svara kjem til nytte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner4ever Posted April 7, 2005 Report Share Posted April 7, 2005 Done Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sindre Posted April 8, 2005 Report Share Posted April 8, 2005 Besvart. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaston Posted April 8, 2005 Report Share Posted April 8, 2005 Jeg får denne når jeg åpner linken til UiO: Feilmeldinger: Du har ikke tilgang til å svare på skjemaet Supporter-undersøkelse. Det kan blant annet komme av at du tidligere har svart på dette skjemaet eller at fristen for å svare på skjemaet har gått ut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.