Jump to content

Nike Mercurial Vapor IV


Arsenal the best

Recommended Posts

Er disse skoene fortsatt et gnagsårhelvete? Husker jeg digget skoene jeg hadde, bortsett fra at jeg alltid fikk gnagsår. Eller, åpne, blodige sår på hælen er vel kanskje en bedre beskrivelse ;). De er de eneste fotballskoene jeg noensinne har fått gnagsår av, men til tross for det digget jeg skoene. Var som å løpe barbeint med pigger under føttene:). Noen som har slitt med det samme? :P

Link to comment
Share on other sites

Akkurat det samme meg, Magnus!

 

Brukte de blå Vapor og skoene er helt fantasiske. Man føler seg så lett på foten og teknisk. Men som du også tok opp, gnagsår. Får gnagsår på hælen og på en tå.

 

Men tror allikevel jeg kommer til kjøpe de nye ;)

 

Er bare til å bruke litt sportstape så er det problemet løst ;) Ingen flere gnagsår :P

Link to comment
Share on other sites

Eller smør Vaselin rundt hælen inne i skoa de første gangene. Gjør at skoa ikke sitter som klistra når du gjør det, men jeg har ihvertfall sluppet gnagsår.

 

Må si at det kje simen skriver gjør at jeg får lyst til å teste den, men så langt har nok ikke utviklinga kommet at det finnes sko som får meg til å føle meg lett på foten og teknisk... ;)

Link to comment
Share on other sites

Eller smør Vaselin rundt hælen inne i skoa de første gangene. Gjør at skoa ikke sitter som klistra når du gjør det, men jeg har ihvertfall sluppet gnagsår.

 

Må si at det kje simen skriver gjør at jeg får lyst til å teste den, men så langt har nok ikke utviklinga kommet at det finnes sko som får meg til å føle meg lett på foten og teknisk... ;)

Vaselin?! ;)

Funker sikkert bra det da, men virker litt rart når jeg hører for første gang ;)

 

Men jeg sikker på at du kommer til å føle lett på foten (og teknisk) når du tar på deg disse skoene. Til og med jeg som er treig som bare det, føler meg litt kjapp. ;) Merker stor forskjell fra f.eks. Copa (Mundial).

 

Til dere andre: Tror nok jeg skal prøve forslagene deres i år, med teiping og dypping i vann. Høres smart ut! B)

Link to comment
Share on other sites

Hehe, jeg prøvde det meste. Alt fra tynne damesokker helt innerst (helt sant ;)) til compeedplaster FØR jeg tok på meg skoene. Vaselintikset har jeg derimot ikke prøvd. Får nesten lyst til å kjøpe et nytt par for å teste det. hadde dog vært litt kjipt hvis det ikke funket ;)

Link to comment
Share on other sites

Hehe, jeg prøvde det meste. Alt fra tynne damesokker helt innerst (helt sant :)) til compeedplaster FØR jeg tok på meg skoene. Vaselintikset har jeg derimot ikke prøvd. Får nesten lyst til å kjøpe et nytt par for å teste det. hadde dog vært litt kjipt hvis det ikke funket ;)

 

Jeg fikk tipset i sportsbutikken når jeg kjøpte nye sko. Kan føles ut som hælene glipper litt når du bruker det, men det har jo tørka til neste trening. Har gjort det de første 5-6 gangene på de to siste skopara, og har ungått gnagsår som jeg alltid fikk tidligere...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...