Jump to content

Arsenal TV Launch


Frank

Recommended Posts

Neppe, viasat hater nemlig Arsenal!! :(

 

Det har vel ingenting å gjøre med at dei "hater" Arsenal. At dei prioriterer å sende kamper der Pool og Utd er involvert er vel i bunn og grunn heilt forståelig, siden dei har langt fleire tilhengarar i Norge enn kva Arsenal har.

 

Går utifrå at det var dette du sikta til...?

Link to comment
Share on other sites

Neppe, viasat hater nemlig Arsenal!! :(

 

Det har vel ingenting å gjøre med at dei "hater" Arsenal. At dei prioriterer å sende kamper der Pool og Utd er involvert er vel i bunn og grunn heilt forståelig, siden dei har langt fleire tilhengarar i Norge enn kva Arsenal har.

 

Går utifrå at det var dette du sikta til...?

 

Det har vel kanskje også litt å gjøre med at LP og UTD har (hatt) spillere som Solskjær og Riise, mens Arsenal har..............

 

Dersom Nordtveit står frem som en stor spiller i tiden som kommer, tror jeg Arsenal kan bli mer prioritert fremover også. Synes jeg bare har hørt om Aston Villa etter carew joinet dem... =(

Link to comment
Share on other sites

Neppe, viasat hater nemlig Arsenal!! :(

 

Det har vel ingenting å gjøre med at dei "hater" Arsenal. At dei prioriterer å sende kamper der Pool og Utd er involvert er vel i bunn og grunn heilt forståelig, siden dei har langt fleire tilhengarar i Norge enn kva Arsenal har.

 

Går utifrå at det var dette du sikta til...?

 

Det har vel kanskje også litt å gjøre med at LP og UTD har (hatt) spillere som Solskjær og Riise, mens Arsenal har..............

 

Dersom Nordtveit står frem som en stor spiller i tiden som kommer, tror jeg Arsenal kan bli mer prioritert fremover også. Synes jeg bare har hørt om Aston Villa etter carew joinet dem... =(

 

 

Ja, det er eg enig med, det er sjølvsagt også ein faktor.

Link to comment
Share on other sites

Neppe, viasat hater nemlig Arsenal!! <_<

 

 

Ingen ting som heter hat når det gjelder penger :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Fra og med 15. februar er Arsenal TV tilgjengelig via Arsenal TV Online på http://tv.arsenal.com

De sender fra 18:00 til 00:15 mandag til fredag.

 

Jeg så reservelagkampen mellom Arsenal og Reading på torsdag og Fans Forum med Tom Watt på fredag. Helt supert! Ikke like bra bildekvalitet som på TV, men helt OK.

 

Nå er det i alle fall verdt pengene å abonnere på Arsenal TV Online. Koster bare £45,- pr år.

Link to comment
Share on other sites

 

Hvor fant du dette? Er medlem av ATVO, men har ikke sett noe til dette..?

 

Når du logger deg inn på ATVO mellom klokken 18:00 og midnatt er det bare å klikke på fanen "Live", da vil du få Arsenal TV i ruta til venstre. Supert!

 

I går så jeg på "Fans forum - The Analyst" med Nigel Winterburn og Stewart Robson i studio. De diskuterte kampen mot Birmingham og svarte på spørsmål fra innringere og e-poster. Moro!! :-)

Link to comment
Share on other sites

 

Hvor fant du dette? Er medlem av ATVO, men har ikke sett noe til dette..?

 

Når du logger deg inn på ATVO mellom klokken 18:00 og midnatt er det bare å klikke på fanen "Live", da vil du få Arsenal TV i ruta til venstre. Supert!

 

I går så jeg på "Fans forum - The Analyst" med Nigel Winterburn og Stewart Robson i studio. De diskuterte kampen mot Birmingham og svarte på spørsmål fra innringere og e-poster. Moro!! :-)

 

Å? Hmm, takker. Må teste det ut i dag! B)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...