Jump to content

FM2008


krevsnih

Recommended Posts

Jeg personlig syntes det er morsomst å spille FM når man finner talenter selv. Dette gjelder taktikker også. Så hvis du virkelig vil skaffe deg "FM-følelsen" så anbefaler jeg deg å lete litt selv. Men de AfcHenry nevner duger bra. Men det kommer jo også ann på hvilket lag du spiller/skal spille med.

Link to comment
Share on other sites

Jeg leter vær dag til nye spillere, ååååja alle jeg har funnet "selv" har vore en GIGANTISK flopp !

Link to comment
Share on other sites

tenkte det samme selv, men får alikevel hjelpe gutten litt ;)

 

Toni Kroos, Ever Banega, Pitchu Atienza, Michael Woods, Miika Aaritallo er de jeg kommer på i farta ;)

 

Toni Kroos blir aldri den spilleren du ønsker på FM.... men "Blotteren" Banega blir god.

Skal jeg gi deg et ordentlig tips så skal du se på spilleprofilen til spillerene å se om de er vidunderbarn, er de det er sjansen stor for at du med litt flaks kan få en kvalitetspiller med årene. :P

Link to comment
Share on other sites

Matias Fernandez, Miguel Veloso, Sergio Aguero, Joao Moutinho, David Silva, Francesc Fabregas, Igor Akinfeev, Karim Benzema og Micah Richards er jo helt enorme alle sammen. Alle disse er mellom alderen 20-21 år. Disse vil selvsagt være fryktelig dyre, men det er verdt det.

 

Har selv Matias Fernandes, Miguel Veloso, Sergio Aguero, Igor Akinfeev og Joao Moutinho i tillegg til Cesc, selvsagt. Alle sammen spiller strålende. Miguel Veloso ble månedens unge spiller allerede i sin første måned hos meg. Prøvde meg på Benzema som erstatter for Van Persie når han ble lei "og ville ha nye utfordringer", men prisen var alt for alt for høy. Jeg hadde da 600 mill, og var klar for å betale rundt halvparten for Karim. Men så fant jeg ut at Lyon krevde svimlende 900 mill for ham. Da backet jeg raskt ut, og kjøpte heller Aguero fra Atletico Madrid for litt over 300 mill. Så langt har han innfridd, selv om han har vært veldig mye skadet.

 

Dudu har også vært veldig god, og ble årets spiller i den første sesongen min. I tillegg utvikler Denilson seg til å bli fryktelig god, og kjemper mot Miguel Veloso om den defensive midtbanen. Har også endelig fått tilbake Carlos Vela fra utlån, som ser helt enorm ut. Allerede som 18 åring er han så godt som fast i førsteeleveren. Han scoret bl.a hattrick i debuten. Akinfeev står som en klippe bakerst, bak en Gallas som er på rundens lag hver eneste uke (ikke overdrevet: HVER UKE!). Allikevel er Toure regnet som den beste midtstopperen min.

 

Forøvrig må jeg legge til at Shakhtar Donetsk har et enormt bra lag. Har mange unge, gode brasilianere blandt annet, og gikk helt til semien i CL forrige sesong. Vet ikke hvor mange av spillerne deres som var der når spillet startet, men jeg tror en del av dem var der fra før. Tror de har kun en urainsk spiller i troppen sin på mitt spill. Så de er litt sånn som Arsenal, for å si det sånn! :P

 

Forøvrig har jeg også kjøpt Obafemi Martins, men han har skuffet stort. Han har vært her i en og en halv sesong nå, og scorer lite, og har slitt benken for det meste, om han i det hele tatt har vært med i troppen til kamp.

 

Ellers ser det ut til at Nordtveit snart tar over for en gammel Gallas. De to som forresten begynte å krangle når jeg ville at Gallas skulle veilede Gallas. Nortveit likte ikke forslaget, og ble veldig misfornøyd. Det gjorde at Gallas ble sur, og jeg fikk litt problemer.

Link to comment
Share on other sites

Ellers ser det ut til at Nordtveit snart tar over for en gammel Gallas. De to som forresten begynte å krangle når jeg ville at Gallas skulle veilede Gallas. Nortveit likte ikke forslaget, og ble veldig misfornøyd. Det gjorde at Gallas ble sur, og jeg fikk litt problemer.

Finn en feil! :P

Link to comment
Share on other sites

Er det noen som e arsenal? eg finne ikkje formasjonen til Arsenal spiller 4-4-2 men det går berre an kvar kamp, og har kjøpt Ismael Aissati(18år) og Ricardo Motolivio(22år)

Link to comment
Share on other sites

Jeg leter vær dag til nye spillere, ååååja alle jeg har funnet "selv" har vore en GIGANTISK flopp !

 

Alle eg har funne sjøl har vert fantastiske!;)

Dei brasilianske tvillingane til Manchester United, Fabio og Rafael, er gode spelera.. viss du manglar enten venstre eller høgre back so anbefala eg å kjøpe dei, og vente med å kjøpe noken beire til du får meir pengar. ;)

 

Ellers ser det ut til at Nordtveit snart tar over for en gammel Gallas. De to som forresten begynte å krangle når jeg ville at Gallas skulle veilede Gallas. Nortveit likte ikke forslaget, og ble veldig misfornøyd. Det gjorde at Gallas ble sur, og jeg fikk litt problemer.

Finn en feil! ;)

 

Gallas kan ikkje veilede seg sjølv ;) Eller han kan jo kanksje det da (?), men d blir feil der i alle fall ;) var det rett? :P

Link to comment
Share on other sites

Ellers ser det ut til at Nordtveit snart tar over for en gammel Gallas. De to som forresten begynte å krangle når jeg ville at Gallas skulle veilede Gallas. Nortveit likte ikke forslaget, og ble veldig misfornøyd. Det gjorde at Gallas ble sur, og jeg fikk litt problemer.

Finn en feil! ;)

 

Gallas kan ikkje veilede seg sjølv ;) Eller han kan jo kanksje det da (?), men d blir feil der i alle fall ;) var det rett? ;)

Hehe, tror det. Du får høre med Helmik'n. Kan jo hende at Gallas har en bror i klubben!! :P

 

Jeg er litt over hallveis inn i min første seong med Arsenal. Lovte styret seriegull så fikk en del penger til overgangsvinduet. Luftstyrken til Richard Dunne og kreativiteten til Luka Modric ble hentet inn før sesongstart. De kom for en samlet pris på sånn ca. £17M. Modric var klart dyrest. Gilberto og Song måtte ta den tunge veien ut dørene på Emirates. Fansen var skeptisk til kjøpet av Luka Modric, noe som for meg var overraskende. Men fansen skiftet raskt holding. Modric har deltatt i omtrent alle kampene denne sesongen og vært min tredje beste spiller. Kun slått av Adebayor og Fabregas. Dunne har spilt en god del kamper da Gallas har vært skadet lenge. Han har spilt godt.

Statusen ser slik ut:

*1. i Premier League

*Kvartfinale (Barcelona)

*Kvartfinale i FA Cup (Tottenham)

*Vinnere i Carling Cup med B/Under 18-laget (Slo Man Utd i finalen med 4-1 ;) )

 

STORfornøyd med sesongen til nå. Kan også nevne at jeg slo Tottenham og Chelsea 5-2 i ligaen.

I CC møtte jeg også Spurs i kvartfinalen, de ledet 1-0 til det gjensto tre minutter av kampen da jeg byttet inn Adebayor, han snudde det selv og jeg vant 2-1 på The Shit House!

Link to comment
Share on other sites

Ellers ser det ut til at Nordtveit snart tar over for en gammel Gallas. De to som forresten begynte å krangle når jeg ville at Gallas skulle veilede Gallas. Nortveit likte ikke forslaget, og ble veldig misfornøyd. Det gjorde at Gallas ble sur, og jeg fikk litt problemer.

Finn en feil! :lol:

 

Gallas kan ikkje veilede seg sjølv :P Eller han kan jo kanksje det da (?), men d blir feil der i alle fall :P var det rett? ;)

Hehe, tror det. Du får høre med Helmik'n. Kan jo hende at Gallas har en bror i klubben!! :(

 

Ja, har du ikke hørt om Josefine Gallas? Det er riktignok ikke broren, men søstera da, men det går da for det samme.

 

Neida.. nok bortforklaringer. Det var nok en god gammeldags leif fra meg det der. ;)

Link to comment
Share on other sites

Korfor kan ikkje eg lasta ned logo'a og sånt til FM? da går ikkje ann, eg trøke lagre i mine dokementer(når eg e på sio der me ska lasta da ned frå), men så går da ikkje ann å jer noko itte på, nokon som kan sei kossen dåke gjer da?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...