arsenal25 Posted January 10, 2008 Report Share Posted January 10, 2008 VG Nett Fotball Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted January 10, 2008 Report Share Posted January 10, 2008 Jeg tror han blir ut sesongen, men drar i sommer. Tviler på at han blir solgt i Januar. Kunne ikke dette blitt tatt i Lehmann-tråden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaldor Posted January 10, 2008 Report Share Posted January 10, 2008 Konge dersom han blir til sommeren. Men etter det må vi nesten regne med å miste ham. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Safe Hands Posted January 10, 2008 Report Share Posted January 10, 2008 Jeg vil tro det eneste som står i hodet på Lehmann er å få spille i Sveits og Østerrike til sommeren. Og skal han få den muligheten må han spille fast førstelagsfotball i vår. Jeg tror ikke han gambler på en skade eller snarlig formsvikt hos Almunia, og at han forlater oss før 31.januar. Kjenner jeg Wengers keeperpolitikk rett, blir en gammel toppkeeper børstet støv av og hentet inn som hans erstatter. Steven Ogrizovic kanskje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.