arsenal-10 Posted December 28, 2007 Report Share Posted December 28, 2007 Det stod på nettavisen i dag at Arsenal ønsket et kjøp av Heinz Muller altså gamle LSK keeper, er det noen som vet noe mer om rundt det? Det var også noen andre klubber som var interesert i han bl.a: Liverpool Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal90 Posted December 28, 2007 Report Share Posted December 28, 2007 http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eng...icle1511623.ece Kommer han til Arsenal, skal jeg pisse meg selv på leggen og kalle meg Leif Tore eller whatsoever... Horny-boy er alt alt for dårlig for PL, og hvertfall for en klubb som Arsenal. Ny Mad-Jens? ... og dette kommer fra en ihugga LSK-supporter! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veginho Posted December 28, 2007 Report Share Posted December 28, 2007 Når han ikke er mer enn en solid keeper i bakgårdsligaen Tippeligaen så er han ikke god nok for oss. I tillegg er han tvert igjennom en drittsekk som jeg ikke vil ha i Arsenal, jeg vil hylle Arsenals spillere, ikke hate. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted December 29, 2007 Report Share Posted December 29, 2007 Nei, nei og atter nei, her snakker vi om en av verdens beste klubber og Muller er ikke en av verdens beste målvakter, om Muller går til Premier League, så må det bli det nivået Tottenham ligger! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Posted December 29, 2007 Report Share Posted December 29, 2007 Nei, nei og atter nei, her snakker vi om en av verdens beste klubber og Muller er ikke en av verdens beste målvakter, om Muller går til Premier League, så må det bli det nivået Tottenham ligger! Støttes 100%!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dannialdo Posted December 29, 2007 Report Share Posted December 29, 2007 Han var for go for Lillestrøm da he he Men for Arsenal hadde han ikke vært go nok for 3 lage en gang Link to comment Share on other sites More sharing options...
aaa Posted December 29, 2007 Report Share Posted December 29, 2007 Det stod på nettavisen i dag at Arsenal ønsket et kjøp av Heinz Muller altså gamle LSK keeper, er det noen som vet noe mer om rundt det? Det var også noen andre klubber som var interesert i han bl.a: Liverpool Heinz Muller er langt frå god nok for the gunners. det er ikkje vist å rotte vekk penger på ein sån spelar/Keeper Link to comment Share on other sites More sharing options...
stompa Posted December 29, 2007 Report Share Posted December 29, 2007 Går ut ifra at dette er en nyhet som er skapt av media. Akkuratt som om Chelsea skulle være ute etter Kone, en spiller dem aldri hadde hørt om. Blir veldig skuffet viss Muller kommer til klubben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ravenghost Posted December 29, 2007 Report Share Posted December 29, 2007 Vito Mannone har nettopp signert kontrakt (4 år), vi har Lukasz som reservekeeper og Almunia som førstekeeper. Vi trenger ikke ny keeper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wrighty Posted December 29, 2007 Report Share Posted December 29, 2007 Forsvinner Lehmann og ryktene om Muller stemmer så blir nok han hentet inne som stallfyll og bakkup i en eventuell krisesituasjon til vi får kjøpt en ny keeper til sommeren. Vi hentet Mart Poom. Hva var det for et valg? Ikke noe bedre enn Muller ihvertfall.Tror nok ikke Muller får spille ett minutt om han blir hentet inn. Om ikke ulykken skulle være komplett da.(Almunia ogFabianski skulle bli skadet) Link to comment Share on other sites More sharing options...
refser Posted December 29, 2007 Report Share Posted December 29, 2007 Forsvinner Lehmann og ryktene om Muller stemmer så blir nok han hentet inne som stallfyll og bakkup i en eventuell krisesituasjon til vi får kjøpt en ny keeper til sommeren. Vi hentet Mart Poom. Hva var det for et valg? Ikke noe bedre enn Muller ihvertfall.Tror nok ikke Muller får spille ett minutt om han blir hentet inn. Om ikke ulykken skulle være komplett da.(Almunia ogFabianski skulle bli skadet) er/var ikke poom bedre enn muller? det er vel kanskje noe av det dummeste jeg har hørt! poom var på sitt beste en av de ti beste keeperne i pl, og er fortsatt i stand til å stenge buret. sier ikke at poom var noe verdenskeeper, men å sammenligne muller med poom blir latterlig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Posted December 29, 2007 Report Share Posted December 29, 2007 Forsvinner Lehmann og ryktene om Muller stemmer så blir nok han hentet inne som stallfyll og bakkup i en eventuell krisesituasjon til vi får kjøpt en ny keeper til sommeren. Vi hentet Mart Poom. Hva var det for et valg? Ikke noe bedre enn Muller ihvertfall.Tror nok ikke Muller får spille ett minutt om han blir hentet inn. Om ikke ulykken skulle være komplett da.(Almunia ogFabianski skulle bli skadet) er/var ikke poom bedre enn muller? det er vel kanskje noe av det dummeste jeg har hørt! poom var på sitt beste en av de ti beste keeperne i pl, og er fortsatt i stand til å stenge buret. sier ikke at poom var noe verdenskeeper, men å sammenligne muller med poom blir latterlig Ja, det er latterlig å sammenligne Muller med Poom. Men Mart Poom var langt i fra en av de 10 beste keepere, kanskje topp 15! Link to comment Share on other sites More sharing options...
eivinho Posted December 29, 2007 Report Share Posted December 29, 2007 Jeg syns vi allerede har en av PL beste keepere i Almunia, vi har en lovende polakk som har imponert meg i mickey + at Vito Manonne er en av italia`s største keeper talenter. WHY!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted December 29, 2007 Report Share Posted December 29, 2007 Dette ryktet stemmer IKKE! Hvorfor i h skulle vi kjøpe en keeper som så vidt holder Championship-nivå?! Müller kan ikke måle seg med Almunia, Lehmann, Fabianski eller Mannone. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaY- Posted December 30, 2007 Report Share Posted December 30, 2007 Dette er latterlig.. Er egentlig ganske sikker på at dette ikke skjer (HÅPER). Heniz er en god keeper, men god nok for Arsenal er han desverre ikke Nå som jeg så dette kom jeg på den episoden som skjedde i sommer da han "kneet" starts Geir Ludvig Fevang i ansiktet. Får vondt av og se på det der. Ikke at jeg sier det var bevist av Heinz men fy søren.. Nei, Muller har ikke noe å gjøre i Arsenal! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted December 30, 2007 Report Share Posted December 30, 2007 Nå som jeg så dette kom jeg på den episoden som skjedde i sommer da han "kneet" starts Geir Ludvig Fevang i ansiktet. Får vondt av og se på det der. Ikke at jeg sier det var bevist av Heinz men fy søren.. Ikke for å legge all skyld på Müller, men han kan jo trekke seg litt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hermes Posted December 30, 2007 Report Share Posted December 30, 2007 Ingen keepere bøyer begge knærne når de hopper opp får å ta ballen, du ser at han først hopper opp og bøyer den høyre foten. Så kommer spilleren, og han ser sjangsen til knocke ham ut med den andre foten, og han gjør det. OK, hadde det bare vært uhell så ville han ikke bare fortsette å spille ut ballen og late som ingenting. Men heldigvis er disse ryktene bare tull Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenal-10 Posted December 30, 2007 Author Report Share Posted December 30, 2007 Ja, får da indelig håpe at han ikke kommer ut på Emirates. Jeg er LSK supporter, og selv om jeg er det syntes jeg at han tok å "knocket" Fevang ut med vilje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Innbytterbenken Posted January 2, 2008 Report Share Posted January 2, 2008 Denne spilleren ønskes ikke til Emirates!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.