krevsnih Posted December 26, 2007 Report Share Posted December 26, 2007 visste ikke helt i hvilken post dette skulle,så jeg setter det her,selv om det ikke er noe direkte rykte..jeg ser dere diskuterer ny venstreving,og jeg er enig i at talenter er bestandig bra å få til klubben.men,jeg har også observert at vicente er skyvd ut i kulden av sin nye manager i valencia..har ikke det vært bedre å fått tak i han ganske billig?han har vel fremdeles litt skills han,selv om han har vært en del skadet i det siste.. samme med albelda..hva skjedde med han?jeg har bestandig ment at han har vært en av valencias beste...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted December 26, 2007 Report Share Posted December 26, 2007 visste ikke helt i hvilken post dette skulle,så jeg setter det her,selv om det ikke er noe direkte rykte..jeg ser dere diskuterer ny venstreving,og jeg er enig i at talenter er bestandig bra å få til klubben.men,jeg har også observert at vicente er skyvd ut i kulden av sin nye manager i valencia..har ikke det vært bedre å fått tak i han ganske billig?han har vel fremdeles litt skills han,selv om han har vært en del skadet i det siste.. samme med albelda..hva skjedde med han?jeg har bestandig ment at han har vært en av valencias beste...? Helt enig med dette med Vicente men adbelda er rett og slett ute på dato desverre... Vicentes nivå har dessuten sunket.... Håper litt på Vicente og (den ikke avdankede) Joaquin siden dette er mine favoritt vinger Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted December 26, 2007 Report Share Posted December 26, 2007 Hadde vi fått David Silva, hadde jeg ikke visst hva jeg hadde gjort. Tenk Cesc og Silva paa samme lag. Ellers er det faa vi trenger fra Valencia, bortsett fra David Villa (som ville havnet i Real Madrid, Barca eller Chelsea om han hadde forlatt klubben). Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted December 26, 2007 Report Share Posted December 26, 2007 Hadde vi fått David Silva, hadde jeg ikke visst hva jeg hadde gjort. Tenk Cesc og Silva paa samme lag. Ellers er det faa vi trenger fra Valencia, bortsett fra David Villa (som ville havnet i Real Madrid, Barca eller Chelsea om han hadde forlatt klubben). Sikler bare jeg hører silva og arsenal i samme setning Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted December 26, 2007 Report Share Posted December 26, 2007 Hadde vi fått David Silva, hadde jeg ikke visst hva jeg hadde gjort. Tenk Cesc og Silva paa samme lag. Ellers er det faa vi trenger fra Valencia, bortsett fra David Villa (som ville havnet i Real Madrid, Barca eller Chelsea om han hadde forlatt klubben). Hvem er Silva? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olé Posted December 26, 2007 Report Share Posted December 26, 2007 Hadde vi fått David Silva, hadde jeg ikke visst hva jeg hadde gjort. Tenk Cesc og Silva paa samme lag. Ellers er det faa vi trenger fra Valencia, bortsett fra David Villa (som ville havnet i Real Madrid, Barca eller Chelsea om han hadde forlatt klubben). Hvem er Silva? David silva : venstre ving /midt i Valencia Link to comment Share on other sites More sharing options...
krevsnih Posted December 26, 2007 Author Report Share Posted December 26, 2007 jupp,da er det bare å håpe på at han fortsetter å rydde i stallen sin,og at wenger kanskje blir med litt mer på markedet enn han gjorde når det var masseflukt fra juve. ellers ha ei fortryllende romjul til alle sammen,og håper vi får en sen julegave i dag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted December 26, 2007 Report Share Posted December 26, 2007 Hadde vi fått David Silva, hadde jeg ikke visst hva jeg hadde gjort. Tenk Cesc og Silva paa samme lag. Ellers er det faa vi trenger fra Valencia, bortsett fra David Villa (som ville havnet i Real Madrid, Barca eller Chelsea om han hadde forlatt klubben). Hvem er Silva? David Silva er en spansk landslagsspiller som til daglig spiller ving for Valencia. Han er kun 21 aar gammel, og i mine oyne et av verdens aller storste talenter, sammen med Messi og Cesc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted December 26, 2007 Report Share Posted December 26, 2007 Takker for oppklarende innlegg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
nataz Posted December 26, 2007 Report Share Posted December 26, 2007 Har dere ikke lært noenting om Wengers kjøpspolitikk ? hehe.. Silva blir altfor dyr for Wenger... Link to comment Share on other sites More sharing options...
stompa Posted December 26, 2007 Report Share Posted December 26, 2007 Hadde vi fått David Silva, hadde jeg ikke visst hva jeg hadde gjort. Tenk Cesc og Silva paa samme lag. Ellers er det faa vi trenger fra Valencia, bortsett fra David Villa (som ville havnet i Real Madrid, Barca eller Chelsea om han hadde forlatt klubben). Sikler bare jeg hører silva og arsenal i samme setning Arsenal har jo Gilberto Silva Så bare og sikle i vei Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted December 26, 2007 Report Share Posted December 26, 2007 Hadde vi fått David Silva, hadde jeg ikke visst hva jeg hadde gjort. Tenk Cesc og Silva paa samme lag. Ellers er det faa vi trenger fra Valencia, bortsett fra David Villa (som ville havnet i Real Madrid, Barca eller Chelsea om han hadde forlatt klubben). Sikler bare jeg hører silva og arsenal i samme setning Arsenal har jo Gilberto Silva Så bare og sikle i vei Og Eduardo da Silva. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.