Jump to content

London-klubber i lavere divisjoner


Imerslundinho

Recommended Posts

Hei!

 

Jeg skal jo selvfølgelig over til balløya for å se Arsenal mange ganger i løpet av livet mitt. Har jo så langt vært over et par-tre ganger, men ikke fått med meg noe kamper fra lavere divisjoner enda mens jeg har vært der. Synes det hadde vært morro å f.eks dratt på en kamp der Dagenham & Redbridge spiller, eller kanskje Leyton Orient, Crystal Palace, Millwall, Barnet, QPR osv, samtidig som jeg får med meg en Arsenal-kamp (Dette er jo hovedprioriteten.). Tenker da på å se disse på forskjellige dager selvfølgelig (f.eks en kamp fredag/lørdag den andre søndag osv.).

 

Noen som har vært på kamp og sett et av de andre London-lagene i lavere divisjoner i aksjon? Evt har dere bilder fra kampen? Tar også gjerne imot tips på hvilket av lagene jeg burde se. :)

 

Og hvor kan man anskaffe billetter til kampene? Vet jo at disse lagene sjeldent er utsolgte, men...

Link to comment
Share on other sites

Billetter? Bruk klubbenes nettsider. Mine anbefalinger: Leyton Orient og Brentford. To klubber med sjel så det holder. Leyton Orient`s tilhengere må oppleves. En herlig ansamling med nutcases. Brentford med sin herlig antikvariske Griffin Park er også et must. En pub på hvert hjørne! :) Samtidig som Brentford nå aktivt ser seg om etter tomt for å bygge nytt stadium.

Link to comment
Share on other sites

Helt rett Chaz, Brentford med sin antikvariske Griffin Park ! :) Nydelig stadion ! Har selv vore på den, men ingen kamp så ble spilt :S :xmas:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Er på Brisbane Road og ser "The O's" så ofte jeg kan når jeg er i London. Som Chaz sier, de har en herlig forsamling av uforlignelige supportere. Stadion er ganske nyoppusset, passelig stor og intim. O's rykket opp til L1 i forfjor. I fjor berget de plassen på slutten av siste serierunde og ambisjonene i år er en plass midt på tabellen, noe som ser bra ut i øyeblikket. De ligger faktisk på plassen under play-off. Skulle det blir opprykk til The Championship er det en vanvittig prestasjon av den unge manager Martin Ling.

 

Billett kjøper du i døra. Enkel adkomst ut til Leyton med vanlig t-bane. Men, og dette er et stort men, ikke opphold deg der ute på kveldstid. Som en engelsk kompis uttrykte det: "It's a godforsaken area". Det er dessverre utrolig mye jævelskap som foregår i ungdomsmiljøer i England(spesielt London) for tiden, noe som er bltt et nasjonalt politisk problem.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...