Christian Posted December 12, 2007 Report Share Posted December 12, 2007 Hei Jeg skal forklare hvorfor ordene gonna og wouldn'ta er non standard english, noen som kan hjelpe meg? takk på forhånd Bare slett denne tråden etter at jeg har fått svar! Edit: Det er for sent å svare meg etter 12.30, da skal jeg ha levert inn oppgaven jeg holder på med Edit: Nå er det for sent, så det er bare å stenge tråden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted December 12, 2007 Report Share Posted December 12, 2007 Hei Jeg skal forklare hvorfor ordene gonna og wouldn'ta er non standard english, noen som kan hjelpe meg? takk på forhånd Bare slett denne tråden etter at jeg har fått svar! Edit: Det er for sent å svare meg etter 12.30, da skal jeg ha levert inn oppgaven jeg holder på med Edit: Nå er det for sent, så det er bare å stenge tråden Gonna kommer fra det muntlige engelsk og det gjør vel for så vidt wouldn't også. Å skrive gonna er fy fy, men wouldn't er bare en forkortelse for would not så det er faktisk standard english;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atald Posted December 13, 2007 Report Share Posted December 13, 2007 Gonna er også en forkorting, i dette tilfellet for going to. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabregas15 Posted December 15, 2007 Report Share Posted December 15, 2007 Gonna er også en forkorting, i dette tilfellet for going to. Det kan godt være men det er ikke lov å skrive det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted December 15, 2007 Report Share Posted December 15, 2007 Gonna er også en forkorting, i dette tilfellet for going to. Det kan godt være men det er ikke lov å skrive det. Skrev han at det var lov i det hele tatt da? Nei, han bare svarte på spørsmålet til trådstarter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.