Jump to content

Jeg beklager


Ravenghost

Recommended Posts

Beklager at jeg kalte mitt idiotlag, men jeg håper ingen betviler min lidenskap for og kjærlighet til Arsenal.

I fotballen er det slik at hat har et navn: Manu, og kjærlighet har et navn: Arsenal.

Ellers er jeg fullstendig klar over at mange sikkert synes dette er en unødvendig tråd, men syns nesten den var nødvendig ettersom det ble sagt så meget negativt i Sevilla-tråden.

Link to comment
Share on other sites

Greit å besinne seg litt kanskje men syntes også det skal være litt takhøyde i en slik kamptråd.

Viktig at vi gooners står sammen både i glede og sorg."Fienden" er der ute og ikke her inne. Du får telle til hundre neste gang da...Tror nok ingen betviler at du er en ekte Arsenal fan, alle kan "ta av" litt iblant. :) :(

Link to comment
Share on other sites

Ikke noe å be om unskyldning spør du meg, men nå er det sikkert andre som kommer til å få sove godt igjen. =)

 

På en annen side er det å kalle Arsenal for noen idioter her på forumet, som å banne i kirken. Eller enda verre... Sex før ekteskapet på kirkegolvet.

Link to comment
Share on other sites

Ikke noe å be om unskyldning spør du meg, men nå er det sikkert andre som kommer til å få sove godt igjen. =)

 

På en annen side er det å kalle Arsenal for noen idioter her på forumet, som å banne i kirken. Eller enda verre... Sex før ekteskapet på kirkegolvet.

Hehe, ja det er sikkert mange som har mistet nattesøvnen sin etter det der. ;)

Link to comment
Share on other sites

Storm i et vannglass. I kamptråder i timene etter en mektig frustrerende fotballkamp er det mye som er lov. Artig å se hvordan folk spretter opp for å forsvare laget da ;) Uansett, stenger denne tråden jeg. Dette er vel rimelig utdebattert ;)

Link to comment
Share on other sites

Ser ingen grunn til at du skal gjøre så mye i denne saken. I kampens hete bør de fleste av oss tåle slike utsagn. Alle her vet at innerst inne så elsker du og alle andre gooners denne klubben over alt på denne jord.

 

Det som er unødvendig er det som nærmer seg personangrep fra noen av debattantene. Vi diskuterer sak, ikke personene.

 

 

Eller enda verre... Sex før ekteskapet på kirkegolvet.

 

Denne er vel for de mer avanserte? ;)

 

 

Ellers gjør Evju det rette. Stenger tråden. Saken er ferdig.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...