Lars Henry Posted November 18, 2007 Report Share Posted November 18, 2007 Jeg lurer på om det er noen her som lager filmer. Og hvis noen gjør det kan dere fortelle hvor dere finner for eksempel fabregas-videor fra? Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted November 18, 2007 Report Share Posted November 18, 2007 Jeg er ganske godt kjent med WMM. er en dokumentar jeg har laget om Thierry Henry (Dere kan gjerne kommentere eller rate den ). Klippene jeg brukte der, fikk jeg av andre gooners via MSN. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted November 18, 2007 Report Share Posted November 18, 2007 Hvor skaffer vi oss WMM? Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted November 18, 2007 Report Share Posted November 18, 2007 Hvor skaffer vi oss WMM? Hvis du har Windows, så ligger det sannsynligvis allerede inne på PC'en din Bare søk etter det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal90 Posted November 18, 2007 Report Share Posted November 18, 2007 Klipp finner du ved å laste ned med forskjellige programmer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Henry Posted November 18, 2007 Author Report Share Posted November 18, 2007 Klipp finner du ved å laste ned med forskjellige programmer Har du noen eksempler på programmer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted November 18, 2007 Report Share Posted November 18, 2007 Hehe... Takker, The Gunner. Har søkt før, men har ikke funnet det. Men nå fant jeg det når jeg søkte med en gang. Rart.. Men får prøve meg på noen filmer nå da! Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted November 18, 2007 Report Share Posted November 18, 2007 Hehe... Takker, The Gunner. Har søkt før, men har ikke funnet det. Men nå fant jeg det når jeg søkte med en gang. Rart.. Men får prøve meg på noen filmer nå da! Bare hyggelig Helmik'n Si ifra når du har laget noen filmer da Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veginho Posted November 18, 2007 Report Share Posted November 18, 2007 The Gunner: Det er noe gale med avspillingen av denne Henry-dokumentaren. Tar forbehold med at det kan være min pc men det er nok ikke det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted November 18, 2007 Report Share Posted November 18, 2007 Trenger også sider eller programmer til å laste ned klipp til å sette sammen filmer av. Har noen noe bra å linke til? Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted November 18, 2007 Report Share Posted November 18, 2007 The Gunner: Det er noe gale med avspillingen av denne Henry-dokumentaren. Tar forbehold med at det kan være min pc men det er nok ikke det. Funker bra på min PC hvertfall... Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenal_1886 Posted November 18, 2007 Report Share Posted November 18, 2007 Trenger også sider eller programmer til å laste ned klipp til å sette sammen filmer av. Har noen noe bra å linke til? kan lastes ned en del filmer/klipp med Limewire tror jeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted November 18, 2007 Report Share Posted November 18, 2007 Trenger også sider eller programmer til å laste ned klipp til å sette sammen filmer av. Har noen noe bra å linke til? kan lastes ned en del filmer/klipp med Limewire tror jeg Har prøvd, men jeg finner ingen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted November 18, 2007 Report Share Posted November 18, 2007 verdensvevet.com/arsenal Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted November 18, 2007 Report Share Posted November 18, 2007 verdensvevet.com/arsenal Eneste som er litt dumt er at det ikke går å bruke de filene på WMM... Noen som vet hvordan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal90 Posted November 18, 2007 Report Share Posted November 18, 2007 verdensvevet.com/arsenal Eneste som er litt dumt er at det ikke går å bruke de filene på WMM... Noen som vet hvordan? Konverter filene til en film som støttes av WMM! Ang. filmer av brukte jeg LimWire. BearShare, torrentsider m/torrentprog. kan funke. Også finnes det et program som gjør du kan laste ned filmer fra youtube.com , uvisst hva dette heter! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted November 18, 2007 Report Share Posted November 18, 2007 verdensvevet.com/arsenal Eneste som er litt dumt er at det ikke går å bruke de filene på WMM... Noen som vet hvordan? Konverter filene til en film som støttes av WMM! Ang. filmer av brukte jeg LimWire. BearShare, torrentsider m/torrentprog. kan funke. Også finnes det et program som gjør du kan laste ned filmer fra youtube.com , uvisst hva dette heter! Den heter youtube video downloader. Lastet opp setupen her jeg: LINK Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted November 18, 2007 Report Share Posted November 18, 2007 verdensvevet.com/arsenal Eneste som er litt dumt er at det ikke går å bruke de filene på WMM... Noen som vet hvordan? Konverter filene til en film som støttes av WMM! Ang. filmer av brukte jeg LimWire. BearShare, torrentsider m/torrentprog. kan funke. Også finnes det et program som gjør du kan laste ned filmer fra youtube.com , uvisst hva dette heter! Den heter youtube video downloader. Lastet opp setupen her jeg: LINK Jeg lastet det ned, men det funket ikke Det står først "An error occured. Video can't be downloaded.", så står det "This is not a valid adress or the video is not available.". Noen som kan hjelpe? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Henry Posted November 18, 2007 Author Report Share Posted November 18, 2007 verdensvevet.com/arsenal Eneste som er litt dumt er at det ikke går å bruke de filene på WMM... Noen som vet hvordan? Konverter filene til en film som støttes av WMM! Ang. filmer av brukte jeg LimWire. BearShare, torrentsider m/torrentprog. kan funke. Også finnes det et program som gjør du kan laste ned filmer fra youtube.com , uvisst hva dette heter! Den heter youtube video downloader. Lastet opp setupen her jeg: LINK Jeg lastet det ned, men det funket ikke Det står først "An error occured. Video can't be downloaded.", så står det "This is not a valid adress or the video is not available.". Noen som kan hjelpe? det samme skjedde med meg og bare pre-season.kamp målene kom med på en van persie video jeg lagde Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenal25 Posted November 19, 2007 Report Share Posted November 19, 2007 Prøv Bearshare ! der kan du laste ned musikk og videoer Link to comment Share on other sites More sharing options...
kje_simen Posted November 19, 2007 Report Share Posted November 19, 2007 Jeg kan anbefale Prism Video Converter hvis du skal konvertere for eksempel, MOV til AVI eller WMV. Link to comment Share on other sites More sharing options...
donaldhino Posted November 19, 2007 Report Share Posted November 19, 2007 Jeg stiller gjerne klipp til rådighet for de som vil redigere, MEN, du må vise at du har "skills" i det før du får tilgang til klippa (ellers vil vel alle be om det, og det er ikke mulig...) Du får tilgang til original "råvideo" i full størrelse (720x576 m2v+mp2), både mål (utagget) og klipp fra hendelser. Du vil også ha mulighet til å be om å få spesifike klipp fra kampen, så lenge du har tidspunktet for det, osv. Send meg gjerne en privat melding med linker til videoer du har laget fra før av, så vil jeg vurdere det. Det er selvsagt en "catch" med dette, men den er så liten at det nesten ikke har betydning for deg Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted November 19, 2007 Report Share Posted November 19, 2007 Jeg stiller gjerne klipp til rådighet for de som vil redigere, MEN, du må vise at du har "skills" i det før du får tilgang til klippa (ellers vil vel alle be om det, og det er ikke mulig...) Du får tilgang til original "råvideo" i full størrelse (720x576 m2v+mp2), både mål (utagget) og klipp fra hendelser. Du vil også ha mulighet til å be om å få spesifike klipp fra kampen, så lenge du har tidspunktet for det, osv. Send meg gjerne en privat melding med linker til videoer du har laget fra før av, så vil jeg vurdere det. Det er selvsagt en "catch" med dette, men den er så liten at det nesten ikke har betydning for deg Er det greit at jeg laster ned klipp fra verdensvevet, og bruker de i filmer som jeg legger ut på Youtube? Link to comment Share on other sites More sharing options...
donaldhino Posted November 19, 2007 Report Share Posted November 19, 2007 Jeg stiller gjerne klipp til rådighet for de som vil redigere, MEN, du må vise at du har "skills" i det før du får tilgang til klippa (ellers vil vel alle be om det, og det er ikke mulig...) Du får tilgang til original "råvideo" i full størrelse (720x576 m2v+mp2), både mål (utagget) og klipp fra hendelser. Du vil også ha mulighet til å be om å få spesifike klipp fra kampen, så lenge du har tidspunktet for det, osv. Send meg gjerne en privat melding med linker til videoer du har laget fra før av, så vil jeg vurdere det. Det er selvsagt en "catch" med dette, men den er så liten at det nesten ikke har betydning for deg Er det greit at jeg laster ned klipp fra verdensvevet, og bruker de i filmer som jeg legger ut på Youtube? Selvsagt kan du det. Jeg setter da selvsagt pris på om du krediterer siden (url adr) i slutten av videoen eller noe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted November 19, 2007 Report Share Posted November 19, 2007 Jeg stiller gjerne klipp til rådighet for de som vil redigere, MEN, du må vise at du har "skills" i det før du får tilgang til klippa (ellers vil vel alle be om det, og det er ikke mulig...) Du får tilgang til original "råvideo" i full størrelse (720x576 m2v+mp2), både mål (utagget) og klipp fra hendelser. Du vil også ha mulighet til å be om å få spesifike klipp fra kampen, så lenge du har tidspunktet for det, osv. Send meg gjerne en privat melding med linker til videoer du har laget fra før av, så vil jeg vurdere det. Det er selvsagt en "catch" med dette, men den er så liten at det nesten ikke har betydning for deg Er det greit at jeg laster ned klipp fra verdensvevet, og bruker de i filmer som jeg legger ut på Youtube? Selvsagt kan du det. Jeg setter da selvsagt pris på om du krediterer siden (url adr) i slutten av videoen eller noe. Of course Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.