Jump to content

Ciljan på benken!


TrulsArsenal

Recommended Posts

Forhåpentligvis har Hareide sett noe på trening, slik at Hæstad passer perfekt inn i de hemmelige planer de nå har gått igjennom bak lukkede dører.

Jeg syns også at Ciljan burde spille, men med Hæstad har man iallefall en som alltid gir 100%

Link to comment
Share on other sites

Litt av begrunnelsen er vel at Doffen er bedre defensivt enn Ciljan. Tross at Doffen ikke har hatt noen god sesong for Start i år men han har prestert jevnt over bra på et landslag i storform, og da er det vel greit å beholde han vel. Forresten utrolig å se hvor mye bedre Ciljan har vært i CL enn i Tippeligaen i år, veldig spesielt. Han er et stort talent med masse fantastiske ferdigheter.

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke det værste med kampen i dag ! At Tetty spilte er bare latterlig ! Gjorde han noe bra i det hele tatt ? NEI !!! Doffen er mye bedre enn Ciljan defensivt som sagt, om han herjet med Valencia er en annen sakt !

Link to comment
Share on other sites

Jeg ville hatt Ciljan sentralt på midten. Han kjempet og jobbet det kvarteret han spilte. Hæstad og Skjelbred er no ket bedre valg enn Tetty og Hæstad. Virket som Tetty var skikkelig nærvøs, kanskje ikke så rart. Men da kunne vel Ciljan startet. Virket som det var litt mer fart i han.

Link to comment
Share on other sites

Tetty nervøs?? ifølge han selv så forsto han jo ikke hvorfor noen skulle være nervøse, og iallefall ikke han. Han var jo en profesjonell fotballspiller! han var LATTERLIG dårlig! og alle så jo at han var nervøs! Da forstår jeg ikke hvorfor han ga de kommentarene han gjorde før kampen! håpløst!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...