TrulsArsenal Posted September 5, 2007 Report Share Posted September 5, 2007 http://www.nettavisen.no/sport/fotball/england/article131850 Wenger har virkelig trua på arsenal i år! jeg syns det han sier er veldig fornuftig om at han skaper stjerner istedenfor å kjøpe! Kansje det beste han sier her er: Jeg har ikke sett mange spillere i verdensklasse. Kanskje priser i verdensklasse, men ikke spillere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olé Posted September 5, 2007 Report Share Posted September 5, 2007 Eg er for at Arsenal skaper istedenfor å kjøpe, men det kunne ikkje ha skada med en god midtstopper (Gallas er jo bra gammal) og en Obafemi Martins EDIT: Gleda meg til å sjå Gilles Sunu Link to comment Share on other sites More sharing options...
n1ck Posted September 5, 2007 Report Share Posted September 5, 2007 Ja, er veldig fornuftig i det han sier, men det er ikke bare, bare å skape stjerner . Det er ikke bare å knipse med fingrene så har vi skapt en stjerne, de kommer ikke rett i fanget heller. Men selfølgelig vet wenger bedre enn meg .. Men HUSK det tar uansett tid å "skape" stjernene.. Det tar ikke tid til å kjøpe stjernene, å det er akkurat der forskjellen ligger.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
I <3 Arsenal Posted September 5, 2007 Report Share Posted September 5, 2007 Det tar ikke tid å kjøpe stjernene nei, men det er ingen garanti at de såkalte "stjernene" slår gjennom. Et meget godt eksempel er Sjevsjenko og ballack.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenal_1886 Posted September 5, 2007 Report Share Posted September 5, 2007 Det tar ikke tid å kjøpe stjernene nei, men det er ingen garanti at de såkalte "stjernene" slår gjennom. Et meget godt eksempel er Sjevsjenko og ballack.. Et? De er vel to eksempler, eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted September 5, 2007 Report Share Posted September 5, 2007 Det tar ikke tid å kjøpe stjernene nei, men det er ingen garanti at de såkalte "stjernene" slår gjennom. Et meget godt eksempel er Sjevsjenko og ballack.. Et? De er vel to eksempler, eller? Et er ikke antall. Ett derimot er det. Han har skrevet riktig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
I <3 Arsenal Posted September 5, 2007 Report Share Posted September 5, 2007 Aner ikke om jeg har skrevet rett eller ei, og det bryr jeg meg veldig lite om. Hvis du vil være en liten kverulant og bry deg om sånt så vær så god.. Takk imers.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timotei Posted September 5, 2007 Report Share Posted September 5, 2007 Har veldig sansen for hvordan Wenger bygger laget sitt. Må jo si at Arsenal har vært usedvanlig dyktige på å finne gryende talenter. Tror det han har (l+ litt kanskje) kan utvikle seg til å bli et av verdens beste fotballag. Dommedagsprofetiene er bare deilige...den som ler sist osv... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.