Ryan Jarvis..... Norwich! Posted April 2, 2005 Report Share Posted April 2, 2005 Virker som han vil hjem til Frankrike og det synes jeg han skal få lov til. Har vært snakk om PSG. Har vært VELDIG mye skadet og vi har bedre alternativer. Hva mener dere? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted April 2, 2005 Report Share Posted April 2, 2005 Er ikke sikker egentlig! han er jo et stort talent selv om han er skadet en del.. han putter jo i bøtter og spann for reservene! men når vi i tilleg har van Persie, Reyes, Quincy, Karbassiyoon og Lupoli som talenter for fortiden har vi vel nok? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Thierry Henry Posted April 2, 2005 Report Share Posted April 2, 2005 han er et stort talent men jeg tror ikke at han blir noen gang go nok til å spille fast på A-laget. men han kunne vært bra å ha. har han egentlig spilt noen kamper i år?. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted April 2, 2005 Report Share Posted April 2, 2005 Play me or...... Høres noe tåpelig ut fra Ali. Han hadde spillt en hel del han hvis han bare kunne holde seg skadefri i en måned i strekk. Neppe noe sjakktrekk å stille ultimatum overfor Wenger, selv for en franskmann. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sindre Posted April 3, 2005 Report Share Posted April 3, 2005 Ikkje eit stort tap viss han forsvinner. Kan godt få nokre millionar pund for han. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted April 3, 2005 Report Share Posted April 3, 2005 Hei! Til "Thierry Henry": Ja han har spilt i ihvertfall 1-2 kamper.... men jeg tror ikke at han har begynt fra start på noen kamper... ____________________________________________________________________________ Og bare for å svare på spørsmålet så....: Jeg synes at han ikke er god nok for A-Laget til arsenal.... jeg synes at hvis Wenger kan tjene noe på han ved å selge han så bare selg, synes jeg da... Og jeg er enig med "korslundinho" i at med alle de andre talentene som kommer til å komme etter hvert som årene går, så trenger vi ikke en som Aliadiere..... Men jeg sier ikke at han ikke er god da, han holdt jo på å score et mål for A-Laget i en av kampene som han fikk spille litt i.... Han er jo dritt-god, men jeg tror ikke "vi" trenger ham.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted April 3, 2005 Report Share Posted April 3, 2005 Han har vel ikke spilt i denne? husker bare at han fikk spille fra start på Anfield i forrige sesong! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted April 3, 2005 Report Share Posted April 3, 2005 Håper for all del at Jeremie Aliadiere får flere muligheter. Han har ikke fått vist frem hva som bor i gutten. Problemet ligger i skadene. Uten skadene hadde han garantert fått sine muligheter. Å selge ham gir neppe mange millioner pund i kassa. Det blir dyrere å hente en erstatter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted April 3, 2005 Report Share Posted April 3, 2005 Kan ikke si at vi trenger en erstatter til han da.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gooner14 Posted April 3, 2005 Report Share Posted April 3, 2005 Kan ikke si at vi trenger en erstatter til han da.. 4882[/snapback] Helt enig og de erstatterne har vi i klubben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rødøy Posted April 4, 2005 Report Share Posted April 4, 2005 Tror wenger gjør lurt i å selge han, men jeg håper han får spille noen kamper før evt salg i sommer, slik at verdien på spilleren. Så mye som han har vært skadet, tror jeg ikke det er så mange klubber som vil ha han, dermed blir verdien lav. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted April 4, 2005 Report Share Posted April 4, 2005 Kan jo nesten gi han bort da! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ryan Jarvis..... Norwich! Posted April 4, 2005 Author Report Share Posted April 4, 2005 Men jeg sier ikke at han ikke er god da, han holdt jo på å score et mål for A-Laget i en av kampene som han fikk spille litt i.... 4863[/snapback] Han scorte mot WBA for to sesonger siden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pernille Posted April 4, 2005 Report Share Posted April 4, 2005 Den er litt vrien den her, han jo et potensiale og et talent. Men er det godt nok for Arsenal?? Særlig hvis gutten ønsker selv tilbake til Psg. Mener vi bør selge/gi bort etter tvil... Link to comment Share on other sites More sharing options...
toure f Posted April 4, 2005 Report Share Posted April 4, 2005 Han ble vel skadd mot Manu på Millenium Stadion i august, så det ble vel med ett kvarters spilletid denne sesongen? Litt for mye skader for at jeg skal ha noe god tro på han. Synd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sindre Posted April 5, 2005 Report Share Posted April 5, 2005 Aliadiere scora to mål for reservelaget mot Norwich i går. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.