Jump to content

Jeremie Aliadiere


Ryan Jarvis..... Norwich!

Recommended Posts

Guest Thierry Henry

han er et stort talent men jeg tror ikke at han blir noen gang go nok til å spille fast på A-laget.

 

men han kunne vært bra å ha.

 

 

har han egentlig spilt noen kamper i år?.

Link to comment
Share on other sites

Hei!

 

Til "Thierry Henry":

 

Ja han har spilt i ihvertfall 1-2 kamper.... men jeg tror ikke at han har begynt fra start på noen kamper...:D

 

____________________________________________________________________________

 

 

Og bare for å svare på spørsmålet så....:

Jeg synes at han ikke er god nok for A-Laget til arsenal.... jeg synes at hvis Wenger kan tjene noe på han ved å selge han så bare selg, synes jeg da... :huh: :P

 

Og jeg er enig med "korslundinho" i at med alle de andre talentene som kommer til å komme etter hvert som årene går, så trenger vi ikke en som Aliadiere..... :P

 

Men jeg sier ikke at han ikke er god da, han holdt jo på å score et mål for A-Laget i en av kampene som han fikk spille litt i.... ;D

Han er jo dritt-god, men jeg tror ikke "vi" trenger ham....

Link to comment
Share on other sites

Håper for all del at Jeremie Aliadiere får flere muligheter. Han har ikke fått vist frem hva som bor i gutten. Problemet ligger i skadene. Uten skadene hadde han garantert fått sine muligheter.

 

Å selge ham gir neppe mange millioner pund i kassa. Det blir dyrere å hente en erstatter.

Link to comment
Share on other sites

Tror wenger gjør lurt i å selge han, men jeg håper han får spille noen kamper før evt salg i sommer, slik at verdien på spilleren. Så mye som han har vært skadet, tror jeg ikke det er så mange klubber som vil ha han, dermed blir verdien lav.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...