donaldhino Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 Greit, man kan vel si at kampen vår i dag ikke er noe toppkamp, sammenlignet med for eks liverpool vs kjessla, men det skuffer alikevel at canal + ikke har inkludert vår kamp på listen der. Igjen faller Arsenal i skyggen av de "store" laga. skjermbilde fra canalplus.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunner18 Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 Kampen går på Canal+ 2. Hvis jeg ikke tar helt feil.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torstein182 Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 Den blir ikkje vist på det bildet fordi det er eit bilde av kampane som går på Canal + sport 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 Litt offtopic: Er det du Donaldinho som driver Verdensvevet.com/arsenal? Bilder du har etc er jo fra lassaneset.no/verdensvevet så jeg bare lurer Link to comment Share on other sites More sharing options...
donaldhino Posted August 19, 2007 Author Report Share Posted August 19, 2007 hmm.. det er jo rett.. reklame for sport 1.. (såg ikke den hehe) Men uansett, vi er ikke inkludert. Hadde en av de kampene der gått på sport 2 isteden, hadde de nok omformulert den annonsen... imers: ja stemmer, det er min side. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal90 Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 Smålig offtopic... Sitter å ser på TVNorge nå, City mot ManShit.. Har TVNorge noen rettigheter i år ? Vet dem eier/blir eid av Canal+. Viste Pompey - Bolton i går.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 Smålig offtopic... Sitter å ser på TVNorge nå, City mot ManShit.. Har TVNorge noen rettigheter i år ? Vet dem eier/blir eid av Canal+. Viste Pompey - Bolton i går.. Canal+ har de siste årene latt, TVNorge vise noen kamper en av de første helgene, dette er vel hovedsaklig gjort for å vise "ikke-canal+"-seere hva de går glipp av hvis de ikke abbonerer på canal+. Men det er som regel en "one off" i løpet av sesongen, så neste kamp på TVNorge kommer om ca. 1 år Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenal-10 Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 kampen går på canal+sport 2 !!!!!!!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atald Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 Smålig offtopic... Sitter å ser på TVNorge nå, City mot ManShit.. Har TVNorge noen rettigheter i år ? Vet dem eier/blir eid av Canal+. Viste Pompey - Bolton i går.. Canal+ har de siste årene latt, TVNorge vise noen kamper en av de første helgene, dette er vel hovedsaklig gjort for å vise "ikke-canal+"-seere hva de går glipp av hvis de ikke abbonerer på canal+. Men det er som regel en "one off" i løpet av sesongen, så neste kamp på TVNorge kommer om ca. 1 år Nåja, de har da vist iallfall 3 kamper til nå i år. I fjor var det bare en. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 Smålig offtopic... Sitter å ser på TVNorge nå, City mot ManShit.. Har TVNorge noen rettigheter i år ? Vet dem eier/blir eid av Canal+. Viste Pompey - Bolton i går.. Canal+ har de siste årene latt, TVNorge vise noen kamper en av de første helgene, dette er vel hovedsaklig gjort for å vise "ikke-canal+"-seere hva de går glipp av hvis de ikke abbonerer på canal+. Men det er som regel en "one off" i løpet av sesongen, så neste kamp på TVNorge kommer om ca. 1 år Nåja, de har da vist iallfall 3 kamper til nå i år. I fjor var det bare en. joda, men alle i løpet av en helg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atald Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 Nope, fordelt over 2 helger. Forrige og denne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 Litt offtopic Donaldinho, men vil bare berømme det du gjør med siden din! Bedre kvalitet på klippene finnes ikke på nettet tror jeg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
eivinho Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 Isteden for å sutre å klage over canal +, så kan vi heller forbanne oss over jens lehman som idag gjør sin andre brøler på rad i sin andre pl kamp!! Idag kostet han oss poenget på ewood å han holdt på å gjøre det samme mot fulham!! Nå har jeg fått nok av jensemann en stund så nå synes iallefall jeg at enten Almunia eller Fabianski skal vokte buret i neste kamp mot city! Eivind Link to comment Share on other sites More sharing options...
donaldhino Posted August 19, 2007 Author Report Share Posted August 19, 2007 Litt offtopic Donaldinho, men vil bare berømme det du gjør med siden din! Bedre kvalitet på klippene finnes ikke på nettet tror jeg! Takker for det! Kvalitet er formålet med siden synd lehmann lagde ekstra arbeid for meg i dag og klippe til... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.