Jump to content

Forskjell


TrulsArsenal

Recommended Posts

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=174538

 

Når Nordtveit debuterte for arsenal var det en liten artikkel om det i avisa mens når wolf eikrrem debuterte var det på forsida i alle aviser og på nyhetene, enda Nordtveit hadde vært mye kortere i klubben for å få debut en det Eikrem var.

Blir så lei sånt, alt er så stort når det er om Liverpool eller Man utd

Link to comment
Share on other sites

La merke til akkurat det samme, da jeg så artikkelen i går..

 

Det er så utrolig patetisk med denne forskjellsbehandlingen som virker positivt for Man Utd og Liverpool, men negativt for Arsenal.

Har nok litt med om det er nordmenn i klubben fra før, men er man nordmann så er man nordmann, så man kan ihvertfall skrive like mye om to 17åringer som kommer til hver sin storklubb i Premier League.

Link to comment
Share on other sites

Ser mange klager på mediedekninga av arsenal, og jeg skal si at jeg har vært HELT ENIG!! Men etter i dag har jeg et lite håp om at det skal snu.

 

Jeg satt på jobben, og hadde litt tid til overs. Fikk tak i et vg og leste sporten, stort oppslag om united, og en liten notis om arsenal i siden, og tenkte som vanlig. Kan de ikke dekke arsneal litt bedre, de er jo tross alt en av europas beste klubber, med mange supportere i norge!

 

Men har irritert med i lang tid over det, og lot det gå raskt over. Fikk enda litt tid til overs, så fant fram dagbladet og leste sporten der også.. Jeg leser først gjennom alle tippeligakampene, og venter meg en ny liten notis om arsneal ved siden av united-oppslaget. Men hva er det jeg ser: Jo, en dobbelside med arsenal stoff, med stor overskrift som lyder: Arsenal er friskmeldt (eller noe sånt). Og ved siden av sto det litt om chelsea.. :D Det skal også sies at dobbeltsiden til arsneal, var før dobbeltsiden til united.

 

Så nå sitter jeg bare å håper at dagbladet endelig har skjønt at de bør være litt mer nøytrale! Det hadde vært konge å faktisk sett noe positivt om arsenal i avisene, og ikke bare når de taper!

 

Så nok en gang: HÅPER DET HAR SNUDD!!!

Link to comment
Share on other sites

Som flere sier, så var det avisa for mandag ja. Og i dag var jeg på internett å titta litt, så fant jeg TO artikler om arsenal på forsiden til dagbladet (riktignok om gamst er linka til arsenal, og at gilberto er litt irritert), men jeg fant ingen av disse på forsiden til vg-nett..

 

Bra dagbladet!!

Link to comment
Share on other sites

Fatter ikke hvorfor dere er så opptatt av dette. For min del er jeg glad at ikke norske medier hausser på Arsenal som de gjør på Liverpool/ManU. Det jeg vil lese om Arsenal finner jeg på nettet uansett. At en norsk avis i det hele tatt skriver side opp og side ned om fotball fra et annet land er jo ganske latterlig.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...