Jump to content

Champions Cup


Frank

Recommended Posts

Tenkte å lage en tråd om våre gutter som er i Malaysia om dagen. 0-0 mot Ajax i dag, og sikkert et greit nok resultat det. Ser at Flamengo og Milan også delte poengene, så da er man i alle fall like langt så langt. ;)

 

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...rsenal+0-0+Ajax

 

Nå tar jeg snart kvelden, og reiser over til London i morgen tidlig, så i'll cu later people! ;)

 

Legger også med denne;

 

Banfield: Champions Cup is massive.

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...+Cup+is+massive

Link to comment
Share on other sites

Tenkte å lage en tråd om våre gutter som er i Malaysia om dagen. 0-0 mot Ajax i dag, og sikkert et greit nok resultat det. Ser at Flamengo og Milan også delte poengene, så da er man i alle fall like langt så langt. ;)

 

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...rsenal+0-0+Ajax

 

Nå tar jeg snart kvelden, og reiser over til London i morgen tidlig, så i'll cu later people! :lol:

 

Legger også med denne;

 

Banfield: Champions Cup is massive.

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...+Cup+is+massive

Meget unødvendig å kunngjøre dette resultatet før det er vist på TV. Kampen vises nemlig på Eurosport ca. klokken 11 i dag, men nå er jo spenninga ødelagt ;)

Link to comment
Share on other sites

Jaja, det var allikevel ikke mye spenning å ødelegge da. Noe som kanskje er forståelig med 31 grader i skyggen. Kjedelig kamp, noen få halvsjanser her og der, men veldig tampt. Tar jeg ikke feil var vel dette debuten til Gilles Sunu som fikk spille de siste minuttene. Ellers et av det billigste røde korte jeg har sett. Det ble til en Ajaxspiller jeg ikke kan huske navnet på, men Abu Ogogo fikk derimot nesten som fortjent etter å først å ha taklet en har takling og deretter klikke (noe som kan unnskyldes med varmen) på motspilleren fordi han ikke kom seg løs fra ham. Ellers så gjorde Ajaxspilleren strengt talt ingen ting, og begge så rødt, noe som startet en liten "fight" med de fleste spillerne. Ja, det var høydepunktet.

Håvard gjorde en solid innsats, som vanlig, men ikke så mye mer å si. Kamp igjen i morgen og da bør vi vinne for å holde med, mot et Flamengo som er litt mer vant til varmen enn oss, men skal vel normalt slås.

Link to comment
Share on other sites

Fy flate for en drittkamp!!! Og det holder ikke å legge all skyld på varme o.l

Ajax var klart best, Arsenal hadde ingenting. Du har helt rett i at det ikke var stort å ødelegge du som skrev inn over meg her...

Synes Gibbs viste litt lovende, Steer virket offensivt og ok, mens Randall - fy flate for en rævvaspiller. Så omstendelig og egoistisk. Jaja, dette er første gang jeg ser han i aksjon, så får håpe han har mer å fare med etterhvert...

Abu Ogogo lukter trøbbel lang vei. Få han vekk

Ellers synes jeg kampen var like god som kommentatoren synes... ;)

Link to comment
Share on other sites

Fy flate for en drittkamp!!! Og det holder ikke å legge all skyld på varme o.l

Ajax var klart best, Arsenal hadde ingenting. Du har helt rett i at det ikke var stort å ødelegge du som skrev inn over meg her...

Synes Gibbs viste litt lovende, Steer virket offensivt og ok, mens Randall - fy flate for en rævvaspiller. Så omstendelig og egoistisk. Jaja, dette er første gang jeg ser han i aksjon, så får håpe han har mer å fare med etterhvert...

Abu Ogogo lukter trøbbel lang vei. Få han vekk

Ellers synes jeg kampen var like god som kommentatoren synes... ;)

 

Mark Randall var jo fast bestemt på å få prøve seg på førstelaget i år.

Etter et jeg hører blir det nok ikke noe av:D

 

Men jeg kan forstå at dette ble en vanskelig kamp for Arsenal, Ajax er jo spesielt kjent for å oppfostre fantastiske talenter, Men bra at de for skikkelig kamptrening for å se hvordan det er å spille mot de beste(i sin aldersgruppe vel og merke).

Link to comment
Share on other sites

Fy flate for en drittkamp!!! Og det holder ikke å legge all skyld på varme o.l

Ajax var klart best, Arsenal hadde ingenting. Du har helt rett i at det ikke var stort å ødelegge du som skrev inn over meg her...

Synes Gibbs viste litt lovende, Steer virket offensivt og ok, mens Randall - fy flate for en rævvaspiller. Så omstendelig og egoistisk. Jaja, dette er første gang jeg ser han i aksjon, så får håpe han har mer å fare med etterhvert...

Abu Ogogo lukter trøbbel lang vei. Få han vekk

Ellers synes jeg kampen var like god som kommentatoren synes... :P

 

Mark Randall var jo fast bestemt på å få prøve seg på førstelaget i år.

Etter et jeg hører blir det nok ikke noe av:D

 

Men jeg kan forstå at dette ble en vanskelig kamp for Arsenal, Ajax er jo spesielt kjent for å oppfostre fantastiske talenter, Men bra at de for skikkelig kamptrening for å se hvordan det er å spille mot de beste(i sin aldersgruppe vel og merke).

Randall har da vist positive glimt i pre-season. Han virker som en spennende spiller, men er nok for lett for PL-nivå enda. Håper han får spille en del i Carling Cup

Link to comment
Share on other sites

Fy flate for en drittkamp!!! Og det holder ikke å legge all skyld på varme o.l

Ajax var klart best, Arsenal hadde ingenting. Du har helt rett i at det ikke var stort å ødelegge du som skrev inn over meg her...

Synes Gibbs viste litt lovende, Steer virket offensivt og ok, mens Randall - fy flate for en rævvaspiller. Så omstendelig og egoistisk. Jaja, dette er første gang jeg ser han i aksjon, så får håpe han har mer å fare med etterhvert...

Abu Ogogo lukter trøbbel lang vei. Få han vekk

Ellers synes jeg kampen var like god som kommentatoren synes... :P

Synes Randall var blandt de bedre, sammen med Nordtveit, Rodgers og Gibbs.

Ellers kan jeg ikke si at Ajax hadde så mye mer enn Arsenal. Det var en jevnspilt kamp i 31 varmegrader og sikkert utrolig mye nerver hos begge lag. Det er ikke erfarne spillere vi snakker om, men guttunger.

Ingen av lagene hadde ordentlige sjanser, så det eneste jeg er enig med deg i er at det var en skikkelig møkkakamp. Men det er bra at ungdomslaget vårt ikke skiller seg noe spesielt ut fra en av de beste på talentutvikling.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...