Jump to content

Edgar Davids.


Guest Thierry Henry

Recommended Posts

Guest Thierry Henry

Edagr Davids sier at han vil til Premier-League.

 

 

Arsenal,Chelsea og Manchesterunited er interessert i ham.

 

 

hvem tror dere får ham.

 

 

håper han kommer til Arsenal hadde trengt en erstatter for Edu.

Link to comment
Share on other sites

Edagr Davids sier at han vil til Premier-League.

 

 

Arsenal,Chelsea og Manchesterunited er interessert i ham.

 

 

hvem tror dere får ham.

 

 

håper han kommer til Arsenal hadde trengt en erstatter for Edu.

4751[/snapback]

 

Vi trenger strengt tatt ikke Edgar DaVITS. Greit nok, han er/var en god fotballspiller, men jeg tror ikke at han kunne klart å spilt seg til en fast plass i Arsenal. Dessuten ville han blitt et hinder for utviklingen til Fabregas og Flamini ved å stå foran dem i køen om spill. I tillegg ville han neppe godta noen luselønn, for å si det slik.

 

Chelsea kan nok kanskje være interesserte, men jeg tror ikke han er i stand til å spille seg til fast plass der heller.

 

Manure trenger bedre dekning på midtbanen, så der kan han kanskje være aktuell.

 

Kanskje han blir aktuell for Liverpool dersom de mister Gerrard?

 

Mitt tips er at han blir nesten-signet av Tottenham :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

alt for gammel!er vel 29/30.også flyr han vel fortsatt rundt med de idiotiske brillene sine,selv om han ser vanlig!

4757[/snapback]

 

 

Han er 32 år gammel, hadde vi ikke hatt Cesc og flamini kunne vi muligens hatt bruk for han men, når vi har de to har vi godt cover på midtbanen.

Link to comment
Share on other sites

Guest Thierry Henry

Flamini og Fabregas er ikke go nok enda.

 

d er derfor vi ligger så langt bak chelsea.

 

 

fordi at edu og gilberto ble langtidsskadet.

 

 

så måtte flamini og fabregas steppe inn og det holder ikke.

Link to comment
Share on other sites

Flamini og Fabregas er ikke go nok enda.

 

d er derfor vi ligger så langt bak chelsea.

 

 

 

så måtte flamini og fabregas steppe inn og det holder ikke.

4769[/snapback]

 

er det så rart i da. begge er ungutter og di har ikke noen rutine. synd at gilberto er skadet.

Link to comment
Share on other sites

Guest Thierry Henry

Det er nemlig det jeg sier.

 

vi trenger en mer rutinert midtbanespiller.

 

derfor burde vi kjøpe davids.

 

han går jo billig også.

Link to comment
Share on other sites

Hei!!

 

Jeg er enig me gooner14, med at hvis vi ikke hadde hatt Fabregas og Flamini.... så hadde det kanskje vært litt bruk for ham....:)

 

Men det hadde vært lit stilig også der da.....:lol:

Ha en 30-årig brille-slange som springer rundt der og rund-spiller Man Utd spillerne...;D :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Guest tordole

Hei,

 

AW sier selv at disse to gutta er for uerfarne, og det er grunnen til at vi ligger så langt etter Chelsea (sammen med skadene selvsagt). Det er ennå noen sesonger før Cesc og Flami er vannvittig gode ( de er fantastiske nå også, men i desember så vi bl.a. at Cesc var sliten).

Årsaken jeg vil ha en eraren spiller i alderen +/- 30 er at denne spilleren kan spille et par sesonger på sitt høyeste nivå, og så må han tre til side for Cesc og Flami som da har blitt noen år eldre... Henter vi Van Bommel eller Van der Vart o.l. vil de ta plassen til Cesc og Flami i altfor mange sesonger fremover...

Edu er ute allerede - og med kun Gilberto og Vieira på midten med erfaring trenger vi en erfaren klassespiller til på midtbanen. Jeg respekterer synene ellers og skjønner deres begeistring for performancen til unggutta - men de faller ennå litt igjennom på topp-topp nivå... desverre... men så er de jo så unge at jeg nesten kunne ha vært far til dem da... hahahaha.... vel vel det var bare synet mitt - Cesc kommer til å bli en av verdens aller beste midtbanespillere... om noen år...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...