helgeaarsvoll Posted July 28, 2007 Report Share Posted July 28, 2007 Ingen tråd å se. Jeg lurer på hvem som er med i troppen til denne turneringen. Wenger har sagt at han stiller med to ulike lag i disse kampene, men jeg antar vi har litt få angripere disponible? Både Ade, Walcott og Eduardo er ute. Da har vi bare Van Persie og Bendnter igjen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
4145 Posted July 28, 2007 Report Share Posted July 28, 2007 Hvor står det at Eduardo er ute? Leste at Tomas,Ade og Theo var ute jeg.. Forresten noen som vet om noen TV-kanaler viser kampen,evt stream? Link to comment Share on other sites More sharing options...
henry88 Posted July 28, 2007 Report Share Posted July 28, 2007 Er Eduardo også ute?? Vis dette er tilfelle tipper jeg vi starter med følgende lag idag: Lehmann Sagna-Toure-Gallas-Clichy Eboue-Diaby-Fabregas-Hleb Van persie-Bendtner Tror på 1-0 seier scoring av Van Persie Link to comment Share on other sites More sharing options...
helgeaarsvoll Posted July 28, 2007 Author Report Share Posted July 28, 2007 Er Eduardo også ute?? Vis dette er tilfelle tipper jeg vi starter med følgende lag idag: Lehmann Sagna-Toure-Gallas-Clichy Eboue-Diaby-Fabregas-Hleb Van persie-Bendtner Tror på 1-0 seier scoring av Van Persie http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=4...Da+Silva+permit Blir litt tøft for Van Persie og Bendtner å spille to fulle kamper på to dager Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal the best Posted July 28, 2007 Report Share Posted July 28, 2007 hvorfor er ade, walcott og tomas ute ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caribo Posted July 28, 2007 Report Share Posted July 28, 2007 hvorfor er ade, walcott og tomas ute ? De er småskadet, men er visst trolig med til Amsterdam. Men at vi alltid har noen skadet ser jo ut til å slå til nå også selv om det ikke er alvorlig denne gangen. Det blir ihvertfall mulighet for Bendtner å vise seg fram. Ellers så tror jeg vi slår PSG 2-1. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted July 28, 2007 Report Share Posted July 28, 2007 Theo, Emmanuel og Tomas er ute pga skader, Eduardo har kluss med arbeidstillatelsen. Forresten har jeg laget en annen tråd om denne kampen, mens Helge laget denne. Den står det mer info i. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RP7 Posted July 28, 2007 Report Share Posted July 28, 2007 Kan ikke helt skjønne at da Silva ikke skal spille selv om arbeidstillatelsen ikke er i orden. Man forventer jo at dette skal løse seg og han trenger absolutt å spille seg varm etter hva han har vist så langt. Han spilte i Østerrike og jeg kan ikke forstå at han juridisk sett ikke har lov til å delta i en vennskapsturnering så lenge kjøpet er klart mellom klubbene og spiller. Tipper vi kommer til å se ham i minst en av kampene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
9Reyes Posted July 28, 2007 Report Share Posted July 28, 2007 Hmm... litt skuffende at Eduardo ikkje kan spille.. Men regner med et ganske b-preget lag i dag, og det sterkeste mi kan stille i morra mot Inter. Jeg bestille arsenal tv online i går, så jeg ser fram te å se kampen i dag. Det er kvart over 5 norsk tid kampen begynner? Link to comment Share on other sites More sharing options...
roger_rabbit74 Posted July 28, 2007 Report Share Posted July 28, 2007 Hmm... litt skuffende at Eduardo ikkje kan spille.. Men regner med et ganske b-preget lag i dag, og det sterkeste mi kan stille i morra mot Inter. Jeg bestille arsenal tv online i går, så jeg ser fram te å se kampen i dag. Det er kvart over 5 norsk tid kampen begynner? Hmmm, bestilte? Eg betalte med Visa og så kunne eg logge meg inn rett etterpå og se ka de hadde på menyen. Eg syns første omgangen var kjempe positiv i forhold til siste kamp laget spilte. Strukturen i laget er en helt annen og passningene og løpene er gode. Litt farligere rundt 16-metern er et ønske, og RVP, kan godt fyre av et par kanoner. Senderos er kreativ i dag og ellers solid def Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.