Jump to content

Paris St-Germain


helgeaarsvoll

Recommended Posts

Er Eduardo også ute?? Vis dette er tilfelle tipper jeg vi starter med følgende lag idag:

 

Lehmann

Sagna-Toure-Gallas-Clichy

Eboue-Diaby-Fabregas-Hleb

Van persie-Bendtner

 

Tror på 1-0 seier scoring av Van Persie

Link to comment
Share on other sites

Er Eduardo også ute?? Vis dette er tilfelle tipper jeg vi starter med følgende lag idag:

 

Lehmann

Sagna-Toure-Gallas-Clichy

Eboue-Diaby-Fabregas-Hleb

Van persie-Bendtner

 

Tror på 1-0 seier scoring av Van Persie

 

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=4...Da+Silva+permit

 

Blir litt tøft for Van Persie og Bendtner å spille to fulle kamper på to dager :)

Link to comment
Share on other sites

hvorfor er ade, walcott og tomas ute ? :huh:

 

De er småskadet, men er visst trolig med til Amsterdam.

Men at vi alltid har noen skadet ser jo ut til å slå til nå også selv om det ikke er alvorlig denne gangen. :huh:

Det blir ihvertfall mulighet for Bendtner å vise seg fram.

 

Ellers så tror jeg vi slår PSG 2-1. ;)

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke helt skjønne at da Silva ikke skal spille selv om arbeidstillatelsen ikke er i orden. Man forventer jo at dette skal løse seg og han trenger absolutt å spille seg varm etter hva han har vist så langt. Han spilte i Østerrike og jeg kan ikke forstå at han juridisk sett ikke har lov til å delta i en vennskapsturnering så lenge kjøpet er klart mellom klubbene og spiller. Tipper vi kommer til å se ham i minst en av kampene.

Link to comment
Share on other sites

Hmm...

litt skuffende at Eduardo ikkje kan spille..

Men regner med et ganske b-preget lag i dag, og det sterkeste mi kan stille i morra mot Inter.

 

Jeg bestille arsenal tv online i går, så jeg ser fram te å se kampen i dag.

Det er kvart over 5 norsk tid kampen begynner?

Link to comment
Share on other sites

Hmm...

litt skuffende at Eduardo ikkje kan spille..

Men regner med et ganske b-preget lag i dag, og det sterkeste mi kan stille i morra mot Inter.

 

Jeg bestille arsenal tv online i går, så jeg ser fram te å se kampen i dag.

Det er kvart over 5 norsk tid kampen begynner?

Hmmm, bestilte? Eg betalte med Visa og så kunne eg logge meg inn rett etterpå og se ka de hadde på menyen.

 

Eg syns første omgangen var kjempe positiv i forhold til siste kamp laget spilte. Strukturen i laget er en helt annen og passningene og løpene er gode. Litt farligere rundt 16-metern er et ønske, og RVP, kan godt fyre av et par kanoner. Senderos er kreativ i dag og ellers solid def :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...