Jump to content

Nytt crest?


Guest Mr. Arsenal

Recommended Posts

Guest Mr. Arsenal

Jeg hører rykter om at Arsenal skal få ett nytt crest til neste sesong samtidig som draktene skiftes. Er det noen som har link til en side der det er bildet av den nye cresten?

Link to comment
Share on other sites

ARSENAL-CREST.jpg

 

Cresten vår :D

Link to comment
Share on other sites

Hei!

 

Jeg VET at vi kommer til å bytte crest så snart Emirates kommer.....:rolleyes:

 

Og de kommer til å være litt mer lilla-aktige i fargen og kommer til å ha "Fly Emirates" som logo.....:)

 

Og årsaken til lilla-fargen er at i det første året på Highbury så hadde arsenal mer lilla drakter, og bare for å ha en "tradisjon" så ville styret/klubben ha den samme fargen som det... :lol:

 

Men de kommer bare til å ha den fargen i det første året, og går tilbake til dan vanlige HERLIGE rød-fargen som de har nå, etter det året igjen....! :P ;D

Link to comment
Share on other sites

Opps....! ;D :rolleyes:

 

SORRY!.....

Jeg så feil der....jeg tenkte at "crest" var drakten....men det var jo merket.... :)

 

 

Men jeg har ikke hørt snakk om å bytte Crest da.... :P

 

Det hadde jo vært litt kjipt....... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Hei!

 

Jeg VET at vi kommer til å bytte crest så snart Emirates kommer.....:rolleyes:

 

Og de kommer til å være litt mer lilla-aktige i fargen og kommer til å ha "Fly Emirates" som logo.....:)

 

Og årsaken til lilla-fargen er at i det første året på Highbury så hadde arsenal mer lilla drakter, og bare for å ha en "tradisjon" så ville styret/klubben ha den samme fargen som det... :lol:

 

Men de kommer bare til å ha den fargen i det første året, og går tilbake til dan vanlige HERLIGE rød-fargen som de har nå, etter det året igjen....! :P ;D

4864[/snapback]

 

 

Det nye crestet er vinrødt og det står highbury og tidsrommet Arsenal har spilt på den! Var i londond i helga og der var det bilde av den!

Link to comment
Share on other sites

Det står også THE FINAL SALUTE inni crestet og

jeg syntes det var meget bra.

Det er avbildet inni Arsenal football magazine.

 

Anbefaler også den nye t-skjorta med bilde av Highbury og årene

på.

Link to comment
Share on other sites

Blir kanonen borte? :blink: Det må ikke skje!

5359[/snapback]

 

Nei, kanona blir ikkje borte. Slik eg forstår det får vi eit spesialcrest neste sesong, då vi også har "spesialdrakter" sidan det er siste sesongen på Highbury. I 2006/07-sesongen reknar eg med å sjå same emblemet som vi har idag.

Link to comment
Share on other sites

Finnes det noen bilder av denne cresten på www eller?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
highbury_salute_thumb.jpg

7376[/snapback]

Den var jo mye finere enn den vi har nå.

Personlig vil jeg ha tilbake den gode, gamle!

8253[/snapback]

[/quote

 

Mye av grunnen til at Arsenal skiftet crest var noe copy-right greier som gjorde at de ikke tjente penger på den. Ville skape sin egen som ikke kan kopieres eller brukes av andre. Selv likte jeg den gamle best lenge, men nå syns jeg den nye faktisk er nesten like bra. Skal ikke mer til enn stor lidenskap for klubben samt noen minnerike år før man endrer mening...

 

Fin gest forøvrig av klubben å lage en hyllest til THOF på denne måten. Blir en vemodig dag i mai 06 når siste hjemmekamp er ferdigspilt. Skal satse alt på å være der den dagen. Tårer og champagne er en undervurdert coctail :) ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Vi skal ikke bytte crest for neste sesong, den Highbury Commemoratie Crest eller hva den heter skal vel bare være på ene armen av drakten, mens dagens Arsenalcrest skal sitte foran sammen med Nikelogoen og sponsornavnet.

 

 

--- Ashburton Grove is going to be our new home. ---

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...