Guest Mr. Arsenal Posted April 2, 2005 Report Share Posted April 2, 2005 Jeg hører rykter om at Arsenal skal få ett nytt crest til neste sesong samtidig som draktene skiftes. Er det noen som har link til en side der det er bildet av den nye cresten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
gooner14 Posted April 2, 2005 Report Share Posted April 2, 2005 Har vi ikke nettopp bytta crest da???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ryan Jarvis..... Norwich! Posted April 2, 2005 Report Share Posted April 2, 2005 hva er crest da?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evju Posted April 2, 2005 Report Share Posted April 2, 2005 Cresten vår Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ryan Jarvis..... Norwich! Posted April 2, 2005 Report Share Posted April 2, 2005 ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted April 3, 2005 Report Share Posted April 3, 2005 Hei! Jeg VET at vi kommer til å bytte crest så snart Emirates kommer..... Og de kommer til å være litt mer lilla-aktige i fargen og kommer til å ha "Fly Emirates" som logo..... Og årsaken til lilla-fargen er at i det første året på Highbury så hadde arsenal mer lilla drakter, og bare for å ha en "tradisjon" så ville styret/klubben ha den samme fargen som det... Men de kommer bare til å ha den fargen i det første året, og går tilbake til dan vanlige HERLIGE rød-fargen som de har nå, etter det året igjen....! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted April 3, 2005 Report Share Posted April 3, 2005 Opps....! SORRY!..... Jeg så feil der....jeg tenkte at "crest" var drakten....men det var jo merket.... Men jeg har ikke hørt snakk om å bytte Crest da.... Det hadde jo vært litt kjipt....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sindre Posted April 3, 2005 Report Share Posted April 3, 2005 Det skal bli laga eit merke (crest) som hyllest til Highbury, på drakten som skal brukast neste sesong. Sjølve drakten blir veldig spesiell. Du kan lesa meir her. Link to comment Share on other sites More sharing options...
4145 Posted April 3, 2005 Report Share Posted April 3, 2005 Hei! Jeg VET at vi kommer til å bytte crest så snart Emirates kommer..... Og de kommer til å være litt mer lilla-aktige i fargen og kommer til å ha "Fly Emirates" som logo..... Og årsaken til lilla-fargen er at i det første året på Highbury så hadde arsenal mer lilla drakter, og bare for å ha en "tradisjon" så ville styret/klubben ha den samme fargen som det... Men de kommer bare til å ha den fargen i det første året, og går tilbake til dan vanlige HERLIGE rød-fargen som de har nå, etter det året igjen....! 4864[/snapback] Det nye crestet er vinrødt og det står highbury og tidsrommet Arsenal har spilt på den! Var i londond i helga og der var det bilde av den! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted April 5, 2005 Report Share Posted April 5, 2005 Det står også THE FINAL SALUTE inni crestet og jeg syntes det var meget bra. Det er avbildet inni Arsenal football magazine. Anbefaler også den nye t-skjorta med bilde av Highbury og årene på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted April 5, 2005 Report Share Posted April 5, 2005 ja vi burde hedre higbury det er jo tross alt den beste stadion i verden!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richardinho Posted April 7, 2005 Report Share Posted April 7, 2005 Blir kanonen borte? Det må ikke skje! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ted_uh Posted April 7, 2005 Report Share Posted April 7, 2005 Blir kanonen borte? Det må ikke skje! 5359[/snapback] Nei, kanona blir ikkje borte. Slik eg forstår det får vi eit spesialcrest neste sesong, då vi også har "spesialdrakter" sidan det er siste sesongen på Highbury. I 2006/07-sesongen reknar eg med å sjå same emblemet som vi har idag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted April 8, 2005 Report Share Posted April 8, 2005 Kanonen er på, men der står the Final Salute under kanonen. Dette crestet blir kun brukt neste sesong. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evju Posted April 9, 2005 Report Share Posted April 9, 2005 Finnes det noen bilder av denne cresten på www eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted April 29, 2005 Report Share Posted April 29, 2005 Eh...litt sent kanskje og litt smått, men...: JEG FANT, JEG FANT! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest End Posted May 8, 2005 Report Share Posted May 8, 2005 7376[/snapback] Den var jo mye finere enn den vi har nå. Personlig vil jeg ha tilbake den gode, gamle! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patryk2402 Posted May 9, 2005 Report Share Posted May 9, 2005 skal løpe i butikken å kjøpe drakta med en gang den kommer ut! syntes den var driiit rå!!! skiller seg ut fra de andre "moderne" draktene Link to comment Share on other sites More sharing options...
RP7 Posted May 10, 2005 Report Share Posted May 10, 2005 7376[/snapback] Den var jo mye finere enn den vi har nå. Personlig vil jeg ha tilbake den gode, gamle! 8253[/snapback] [/quote Mye av grunnen til at Arsenal skiftet crest var noe copy-right greier som gjorde at de ikke tjente penger på den. Ville skape sin egen som ikke kan kopieres eller brukes av andre. Selv likte jeg den gamle best lenge, men nå syns jeg den nye faktisk er nesten like bra. Skal ikke mer til enn stor lidenskap for klubben samt noen minnerike år før man endrer mening... Fin gest forøvrig av klubben å lage en hyllest til THOF på denne måten. Blir en vemodig dag i mai 06 når siste hjemmekamp er ferdigspilt. Skal satse alt på å være der den dagen. Tårer og champagne er en undervurdert coctail Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jannis Posted May 10, 2005 Report Share Posted May 10, 2005 Se hvor fiin den er! hvorfor bytte?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
7CHP Posted May 18, 2005 Report Share Posted May 18, 2005 Vi skal ikke bytte crest for neste sesong, den Highbury Commemoratie Crest eller hva den heter skal vel bare være på ene armen av drakten, mens dagens Arsenalcrest skal sitte foran sammen med Nikelogoen og sponsornavnet. --- Ashburton Grove is going to be our new home. --- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Young Gun Posted May 18, 2005 Report Share Posted May 18, 2005 Hadde jo vært stas med en singel kanon på drakta, gjerne på venstresida av drakta isteden for på midten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
helgeaarsvoll Posted May 19, 2005 Report Share Posted May 19, 2005 Jeg skulle gjerne sett en ny Arsenaldrakt med en enkel kanon på. Jeg savner noe klassisk ved denne drakten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Justin Posted May 21, 2005 Report Share Posted May 21, 2005 Highbury skal hedres og jeg skal kjøpe drakta uansett!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted May 21, 2005 Report Share Posted May 21, 2005 Highbury skal hedres og jeg skal kjøpe drakta uansett!!! 9342[/snapback] Jah! Det skal jeg også ha.. Med Clichy22 på'n! (tror jeg ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.