hermz Posted July 9, 2007 Report Share Posted July 9, 2007 Hvem side er mest seriøs? For meg står det mellom Teamtalk og Sky Sports. Begge er veldig like. Nettsidene i rangering fra 1-10: Mirror.co.uk 5 Teamtalk.com 8 Home.SkySports.com 9 Newsoftheworld.co.uk 3 TheSun.co.uk 2 Tribalfootball.com 1 Verstingene må vel være tribalfootball og the sun! Deres mening? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evy Posted July 9, 2007 Report Share Posted July 9, 2007 Mirror.co.uk 3 Teamtalk.com 9 Home.SkySports.com 7 Newsoftheworld.co.uk 2 TheSun.co.uk 3 Tribalfootball.com 1 Min liste, jeg foretrekker Teamtalk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AFC_ENGA Posted July 9, 2007 Report Share Posted July 9, 2007 Tribalfootball. Dem har nesten altid rett når spillere bli kjøpt og solgt. Et eks er Henry Link to comment Share on other sites More sharing options...
ben lakris Posted July 9, 2007 Report Share Posted July 9, 2007 Tribalfootball. Dem har nesten altid rett når spillere bli kjøpt og solgt. Et eks er Henry Det er ikke så rart. Det er de som presenterer alle rykter, så de må jo treffe mest. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted July 10, 2007 Report Share Posted July 10, 2007 Tribalfootball. Dem har nesten altid rett når spillere bli kjøpt og solgt. Et eks er Henry Håper du er ironisk nå? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted July 10, 2007 Report Share Posted July 10, 2007 Tribalfootball. Dem har nesten altid rett når spillere bli kjøpt og solgt. Et eks er Henry Håper du er ironisk nå? Det er jo egentlig litt sant da. Grunnen til det er at tribalfootball spyr jo ut såpass mange rykter at av og til så må de jo faktisk ha rett. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olé Posted July 10, 2007 Report Share Posted July 10, 2007 Foretrekker Skysports eg Foretrekker også nettavisen med Premier Leauge rykter. Dei tar kun ryktene som Kan vere seriøse og det er jo alltid like kjekt når dei har noken rykter som Arsenal er innvolvert i Link to comment Share on other sites More sharing options...
ben lakris Posted July 29, 2007 Report Share Posted July 29, 2007 http://www.tribalfootball.com/article.php?id=49461 Les denne alle sammen. Helt usannsynlig nivå på ryktene. Tribal er ofte ute med rykter, forsåvidt spennende lesning, men kan være så hinsides. Til de som mener Tribal alltid har meldt om rykter som treffer, så er vel det tilfelle, de melder jo om alt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.