rågge Posted July 4, 2007 Report Share Posted July 4, 2007 http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eng...icle1176902.ece Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted July 4, 2007 Report Share Posted July 4, 2007 Dette burde vel tas under rykter? Men uansett så er jeg skeptisk til kjøpet, en profilert ving hadde vært perfekt nå Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afc Posted July 4, 2007 Report Share Posted July 4, 2007 Dette er vel rykter? Joda,men Wenger er meget intresert,tror jeg.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted July 4, 2007 Report Share Posted July 4, 2007 Det har vel ikke noe å si!? Det er fortsatt rykter, tirsdagsrykter Edit: Akkurat det jeg mener som Joakim sa!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted July 4, 2007 Report Share Posted July 4, 2007 Dette er vel rykter? Joda,men Wenger er meget intresert,tror jeg.. Det er allikevel ikke mer enn et rykte! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afc Posted July 4, 2007 Report Share Posted July 4, 2007 Dette er vel rykter? Joda,men Wenger er meget intresert,tror jeg.. Det er allikevel ikke mer enn et rykte! Joda ,det er det.. Men dette er d hvertfall litt hold i..jeg syntes d er et spennende rykte,har sett noen kamper av han.meget god. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stompa Posted July 4, 2007 Report Share Posted July 4, 2007 Så mye rykter, og som det ser ut er det ikke så mye hold i ryktene. Da Silva hørte vi ingenting om før han var signert. Trur ikke på noe før det står på arsenal.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted July 4, 2007 Report Share Posted July 4, 2007 Jeg synes ikke det er så mye hold i det. Uansett hvor mye hold det er i et rykte, så skal det fortsatt legges inn under RYKTER. Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted July 4, 2007 Report Share Posted July 4, 2007 Dette er vel rykter? Joda,men Wenger er meget intresert,tror jeg.. Det er allikevel ikke mer enn et rykte! Joda ,det er det.. Men dette er d hvertfall litt hold i..jeg syntes d er et spennende rykte,har sett noen kamper av han.meget god. Det skal ligges under RYKTER frem til det er bekreftet på Arsenal.com! Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted July 4, 2007 Report Share Posted July 4, 2007 Nå er det på plass, så nå kan det andre diskuteres! Som jeg har nevnt tidligere i denne tråden er jeg skeptisk til dette rykte. Håper ikke Wenger henter han, en fra Zagreb er vel nok? Zagreb er jo ikke kjent som noen stjerneklubb! Så NEI takk! Han trenger vi nok ikke.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted July 4, 2007 Report Share Posted July 4, 2007 Zagreb er jo ikke kjent som noen stjerneklubb! Så NEI takk! Han trenger vi nok ikke.. Zagreb er en toppklubb, de har vunnet den kroatiske ligaen mange ganger, og de er med å kjemper om en plass i gruppespillet til Champions League hvert år. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted July 4, 2007 Report Share Posted July 4, 2007 Zagreb er jo ikke kjent som noen stjerneklubb! Så NEI takk! Han trenger vi nok ikke.. Zagreb er en toppklubb, de har vunnet den kroatiske ligaen mange ganger, og de er med å kjemper om en plass i gruppespillet til Champions League hvert år. Beklager skrev litt feil, mente at Zagreb er jo ikke kjent for å ha mange stjernespillere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AFC_ENGA Posted July 4, 2007 Report Share Posted July 4, 2007 Glad det ikke sto noe om fabregas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.