Jump to content

Akvarium


Larsenal76

Recommended Posts

Væll, i denna agurk tia, prøver æ å fokusere på andre ting, slik som mitt(mitt og kona sitt) ny anskaffet akvarium. Vi har kjøpt oss to gullfisker, der æ har fått navgi den ene til Tony Adams. Et naturlig navn å gi, for æ vil hedre min favoritt spiller.

 

Men i dag så satt æ å spekulerte på om det va mulig å lage en replica av highbury/emirates, og ha i akvariumet, slik at fiskan kunne få seg et akvarium å trives i.

 

Så da over til det æ lurte på , Er det noen som har sett et akvarium, eller kansje har det, med innmat som ser ut som overnevnte?

 

Send gjerne bilde, evnt link.

Link to comment
Share on other sites

Med litt tålmodighet, kan du lage det selv også.

 

Jeg lager selv landskap og bygninger til et Ringenes Herre miniatyr-spill jeg har, og har laget store ting, og begynner å kunne litt om slik bygging.

 

Nå vet jeg ikke i farta hva som tåler vann og ikke, av de materialene jeg har brukt, men jeg kan godt gi deg noen tips om du vil sette i gang med bygging selv.

 

Men uansett må jeg si at det var en veldig god idè å lage akvariet som Emirates eller Highbury!

Link to comment
Share on other sites

nei aner ikke hvordan eller hva jeg kan få til. tenkte bare om det var noen som hadde gjort noe liknende, eller sett noen andre som har laget et Arsenal akvarium....

 

 

Bare et forsøk på å tenke på noe annet enn arsenals/Wengers salg og innkjøps politikk..... ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...