Jump to content

Dagens Forumist


taugooneren

Recommended Posts

Jeg kom på at vi kunne ha en tråd som dette og her er det rett og slett bare til å skrive hvm du syns har vært dagens beste forumist og kan begrunne det hvis du vil.

 

Den jeg syns har hatt mest saklig innlegg i dag er:

 

-Chaz!

Når det gjelder den henry saken så syns jeg Chaz har veldig flotte innspill som jeg liker og er enig i!

Link to comment
Share on other sites

Det bør holde med Årets-forumist osv.

Skal vi ha dagens vær dag, blir det mye rot på forumet etterhvert

Helt enig med Arsenal90, og dessuten er det ingen hemmelighet at noen her inne på forumet alltid er enige med hverandre og står imot andre uansett hva saken angår, så en slik "kåring" ville ikke blitt objektiv, men mer av kameratslig art...

Link to comment
Share on other sites

Det bør holde med Årets-forumist osv.

Skal vi ha dagens vær dag, blir det mye rot på forumet etterhvert

 

Vi kan jo kjøre månedens, og den som vinner flest ganger eller no, vinner årets forumist???

Link to comment
Share on other sites

Det bør holde med Årets-forumist osv.

Skal vi ha dagens vær dag, blir det mye rot på forumet etterhvert

 

Vi kan jo kjøre månedens, og den som vinner flest ganger eller no, vinner årets forumist???

 

Det synes jeg er en veldig bra idè, på den måten har vi en som virkelig fortjener det.

Link to comment
Share on other sites

For ikke å glemme RockyRocastle's innlegg om "we support you even more!" Vekker fine følelser i et fotballhjerte, meget bra tråd!

 

I tillegg har som andre har nevnt Chaz mange fine meninger og argumenter. En ringrev men et VIRKELIG stort arsenalhjerte! En supporter jeg virkelig ser opp til, uten å kjenne ham noe mer en ut fra forumet. Det viser at han er tydlig på hva han maner og ordlegger seg slik at meningene virker fornuftige! og som sagt, jeg er så og si alltid enig! Stå på Chaz!

 

Disse to vil jeg ha til månedens forumist! B)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...