bergkampje Posted June 23, 2007 Report Share Posted June 23, 2007 Ja ikveld er det da klart for finale i EM U21. Tror det kan bli en meget god kamp hvor vi vil se mange gode spillere, og kanskje noen av spillerne en vakker dag kommer i aksjon for oss? Man regner ihvertfall med at Babel kommer til å spille fra start. Ellers er det mange gode og interessante spillere ikveld. Jeg kan nevne: *Royston Drenthe, en av turnerings beste spillere, har i år gjort en meget sterk sesong i Feijenoord. Celtic er gira på han, kanskje noe for Arsenal? *Maceo Rigters, turnerings toppscorer, scorer normalt sett ikke så mye, men har vist seg som en meget god spiss i turneringen, flere PL klubber og Celtic skal etter rapportene være interessert. Ellers har vi Celta da Vigo spiller Daniel de Ridder som også er en meget god spiller. *Bosko Jankovic, har hatt en meget god sesong i Mallorca, og vært en av turneringens beste spillere, senket Italia på egenhånd med et kjempemål. *Milos Krasic, veldig god spiller som mister finalen pga suspensjon. Men kan fort havne i en toppklubb etter imponerende spill i EM. Mange av serberne er utenlandsproffer, bl.a. I land som Italia, Spania, Belgia og Russland, mens de fleste nederlenderne spiller hjemme i æresdivisjonen. Blir et meget spennende oppgjør, hvor jeg tipper Nederland som vinnere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted June 23, 2007 Report Share Posted June 23, 2007 Tror at Nederland vil vinne mot Serbia i kveld ja med 2-0. du nevner Royston Drenthe ja, han er vel en kombinasjon mellom Davids og Overmars, kjapp i hode, beveger seg raskt og god til å løpe...ellers er vel Babel med i kveld??! som har vært linket til Arsenal i en tid nå.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted June 23, 2007 Author Report Share Posted June 23, 2007 Selvfølgelig er Babel med. Var egentlig han jeg skulle skrive mest om, men glemte han i farta:P Men det er jo han som er den store stjerna på laget! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal90 Posted June 23, 2007 Report Share Posted June 23, 2007 Når starter kampen og går den på noen kanal ? Eurosport ? SportN ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted June 23, 2007 Report Share Posted June 23, 2007 eg kan sikkert skaffe målene/høydepunkter etter kampen..men vil tro den går på euro sport ja.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted June 23, 2007 Author Report Share Posted June 23, 2007 1-0 til pause etter scoring av Bakkal. Nydelig scoring etter en klasse assist av de Ridder. Nederland har vært best og kunne fort ledet 2-0. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted June 23, 2007 Author Report Share Posted June 23, 2007 3-0 etter 66 minutter. Jeg tippa 3-0 i Jutin Hoyte tråden så ser bra ut! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted June 23, 2007 Report Share Posted June 23, 2007 nederland leker seg Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted June 23, 2007 Author Report Share Posted June 23, 2007 Da endte det 4-1. Ryan Babel scorte 1 og bommet på en straffe. Ellers scorte Bakkal, Rigters og Bruins. For Serbia scorte Mrdja. Den som kanskje imponerte mest idag var Daniel de Ridder. Ellers en meget underholdende kamp, og jeg er ikke i tvil om at mange av disse spillerene vil blir toppspillere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted June 23, 2007 Report Share Posted June 23, 2007 Mål fra Nederland Vs Serbia. Credit: simaofcp Comments: Portuguese Goals: 1-0 Bakkal 16' - Link DailyMotion / Link Zshare 2-0 R. Babel 61' - Link DailyMotion / Link Zshare 3-0 M. Rigters 66' - Link DailyMotion / Link Zshare 3-1 Mrdja 79' - Link DailyMotion / Link Zshare 4-1 Bruins 87' - Link DailyMotion / Link Zshare Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted June 24, 2007 Report Share Posted June 24, 2007 Hele kampen her i avi filer: 1 omgang: DOWNLOAD - FIRST HALF (329MB) 2 omgang:DOWNLOAD - SECOND HALF (334MB) credit to Ramsi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.