Jump to content

Danny Karbassiyoon


Frank

Recommended Posts

Arsenal have made their former striker Danny Karbassiyoon the club's chief scout for North America.

 

Karbassiyoon signed for Arsenal after impressing at the 2003 adidas ESP camp. He eventually played a handful of first-team games with the Gunners, and later on loan and under contract with lower division clubs Ipswich and Burnley before knee injuries ended his career prematurely (...)

 

Karbassiyoon has parlayed his experience into a new soccer-related career. Arsenal have made him their chief scout for North America and he has been criss-crossing the continent to watch players and report to the home office in London.

 

"I'm basically their eyes and ears in this part of the world. I tell them or if they hear about a certain player from somewhere else, I go look at them," he said. " I know a lot of people here and there already through my experiences. Even though I'm so young, I'm pretty well connected, so I have a lot of leads to follow."

Link to comment
Share on other sites

Hehe, kult! 22 år gammel speider over nord-amerika. Synd at han ødela kneet, men kanskje det kan være til hjelp for oss, selv om jeg ikke tror det blir så mye valuta for pengene. Glemmer aldri målet hans mot City i ligacupen ;) (En ungutt som aldri slo gjennom :-| )

Link to comment
Share on other sites

eg sa senest i går Frank at det ikke var noen vits å lage ny topic om denne spilleren hvis du har lest totalt off topic.

 

da kunne det ha blitt mange nye tråder om gamle og ganske "ukjente" Arsenal spillere da...

 

skal tippe hvis du spør en Man U, Liverpool eller en Tottenham supporter hvem Karbassiyoon er, så ville du nok ha fått et ganske klart nei svar

Link to comment
Share on other sites

eg sa senest i går Frank at det ikke var noen vits å lage ny topic om denne spilleren hvis du har lest totalt off topic.

 

da kunne det ha blitt mange nye tråder om gamle og ganske "ukjente" Arsenal spillere da...

 

skal tippe hvis du spør en Man U, Liverpool eller en Tottenham supporter hvem Karbassiyoon er, så ville du nok ha fått et ganske klart nei svar

 

1. Jeg har ikke lest det du har skrevet. 2. Når han har blitt Arsenal scout så syns jeg det var verdt å nevne ettersom han fortsatt tilhører klubben vår. (hvis det bare var at han hadde lagt opp så ville jeg lagt i nostalgi under "Tidligere Arsenal spillere". 3. Hvorfor skal det ha noe å si om Man Utd, Liverpool og Spurs supportere vet hvem han er? Han er jo en tidligere Arsenal spiller og da interessant for oss Arsenal supportere og ettersom dette er et Arsenal-forum så sier det seg vel selv.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...