Jump to content

40 mill pund


Marinello

Recommended Posts

Nå leste jeg bare kjapt igjennom artikkelen, men de £40 mill var vel litt til at vi skulle kunne stille sikkerhet ved overganger. Hvis vi f.eks kjøper en spiller hvor vi da skal betale noe nå, og noe senere etc.

 

Så ønsker kanskje klubben vi kjøper fra en bekreftelse på at vi klarer å stille dette beløpet til rådighet om noen mnd eller et år. Hvis dere skjønte hva jeg mente. I alle fall en ting tror jeg er ganske sikkert og det er at Wenger ikke bruker bort alle disse pengene i løpet av sommeren. hehe :D

 

Noe annet vil være et stort sjokk :D

Link to comment
Share on other sites

Dersom noen her tror at Wenger kommer til å bruke bare for å bruke...vel da tar dere feil. Wenger will "stick to the plan, and only buy exeptional players". Det er ikke krise med det laget vi har nå, men det er krise dersom han plutsleig går på en klassisk shopping spree!!! That we wouldnt like...da blir det uro i stalen og masse benkefyll. Spend the money - and spend it wisely!

Link to comment
Share on other sites

kjøp Tevez sier jeg, han kan spille både ving og spiss og har vist at han duger i PL :D tror det hadde hvert ett lurt trekk, da slipper vi og både kjøpe spiss og ving..

 

så da er alt vi trenger kansje en forsvars spiller, men der stoler jeg på Wenger, ikke sikkert vi trenger det heller..

 

så kan du slå deg løs på en talent eller to i tillegg Wenger :D

Link to comment
Share on other sites

nå har han iallefall mer en nok til å kjøpe te klasse spilleren han har indikert muligens kommer. Blir spennende å se hva som skjer, husker bare ifjort at eg tilfeldig gikk inn på arsenal.com og ble gledelig overrasket om at Rosicky var signa, håper liknende hyggelige overraskelser :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Håper inderlig vi får kjøpt noen forsterkninger!

Wenger må kjøpe nå, hvis vi skal henge med i toppen!

 

Helt enig med Oraklet, vi trenger en målfarlig spiss.

Ikke en sentralmidtbane, der bruker vi Gilberto og Fabregas :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Håper inderlig vi får kjøpt noen forsterkninger!

Wenger må kjøpe nå, hvis vi skal henge med i toppen!

 

Helt enig med Oraklet, vi trenger en målfarlig spiss.

Ikke en sentralmidtbane, der bruker vi Gilberto og Fabregas :P

 

Vi har jo bare Gilberto og Fabregas, kanskje Rosicky og Helb, men ser ut til at dem bare skal spille på kantene. Diaby er ikke helt klar enda. Og vi trenger et arbeidsjern som er stor og sterk og kan skåre på huet. Grett at vi trenger spiss også, men jeg vil før ha en midtbanespiller i toppklasse. Og det er ikke Gilberto!

Link to comment
Share on other sites

Håper inderlig vi får kjøpt noen forsterkninger!

Wenger må kjøpe nå, hvis vi skal henge med i toppen!

 

Helt enig med Oraklet, vi trenger en målfarlig spiss.

Ikke en sentralmidtbane, der bruker vi Gilberto og Fabregas ;)

 

Vi har jo bare Gilberto og Fabregas, kanskje Rosicky og Helb, men ser ut til at dem bare skal spille på kantene. Diaby er ikke helt klar enda. Og vi trenger et arbeidsjern som er stor og sterk og kan skåre på huet. Grett at vi trenger spiss også, men jeg vil før ha en midtbanespiller i toppklasse. Og det er ikke Gilberto!

 

Diaby? Denilson? Randall? Flamini? Song?

Alle de er vel sentrale midtbanespillere? Behovet ligger nok først og fremst i en rent kant, litt forsterkninger i backrekka og en stjernespiss. Ingen vet hva Wenger tenker, vi bare vet han har rett :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...