Jump to content

Curtis Davies


pacman

Recommended Posts

Soccervoice - Newslines - 30.05.2007

WBA's Davies hunted by Arsenal and Tottenham

Curtis Davies is likely to leave WBA. Arsenal looks as the front runner for his signature, but Tottenham has also been mentioned as a possible new club for the WBA captain.

 

Davies joined WBA from Luton and has been one of the best players in the Championship this season, and it has been a huge disapointment for both club and player that the promotion slipped in the play-off final against Derby.

 

Arsenal has, according to Daily Mirror, made an offer of £ 8 million, but the deal could fall if Tottenham comes in and can give Davies more certainty of first team football.

 

tar imot han med åpne armer :P

Link to comment
Share on other sites

Om vi får han eller ikke vet jeg ikke, men på en dag hvor to viktige ting har skjedd,

1: United har brukt 400mill på tre nye spillere

2: Henry sier han ikke kan være i en klubb som ikke satser (som ikke kjøper etablerte gode spillere)

 

...tenker man gjerne at nå må noe gjøres!!!

 

Kjøp, og kjøp NÅÅÅÅ, uansett hvem det er (forutsatt at den/de som kjøpes er gode og har litt erfaring)

 

Lei av at vi ikke satser hardt nok. Vi er ikke engang blant topp 5 over de lagene i England som bruker mest penger på kjøp...

Link to comment
Share on other sites

Om vi får han eller ikke vet jeg ikke, men på en dag hvor to viktige ting har skjedd,

1: United har brukt 400mill på tre nye spillere

2: Henry sier han ikke kan være i en klubb som ikke satser (som ikke kjøper etablerte gode spillere)

 

...tenker man gjerne at nå må noe gjøres!!!

 

Kjøp, og kjøp NÅÅÅÅ, uansett hvem det er (forutsatt at den/de som kjøpes er gode og har litt erfaring)

 

Lei av at vi ikke satser hardt nok. Vi er ikke engang blant topp 5 over de lagene i England som bruker mest penger på kjøp...

 

United har faktisk brukt 600 mill :P Dei har kjøpt Anderson og Nani som kjem t å bli fantastiske spelara. Både Nani og Anderson har eg likt lenge, og når eg fekk vite at begge har komt til United so vart eg forbanna.

viss ikkje vi gjer noke snart so kjem vi aldri til å ta igjen United og Chelsea.

 

Edit: Ikkje kjøp!

Link to comment
Share on other sites

Ja, leste i dag at de to kostet 210mill hver, pluss hargeaves til 200, og det blir 620. Sinnsyke summer, men det forandrer ikke det at Arsenal må virkelig få ut fingern hvis vi skal ha noe å si i Premier League de neste årene... Hvis ikke er jeg sikker på at selv Tottenham kan bli bedre enn oss. De bruker vertfall penger. Og de bruker dem på spillere som scorer (Berbatov)...

Link to comment
Share on other sites

Vet nå ikke om Curtis Davis er den mannen jeg ville prioritert nå.

Og dette løp og kjøp opplegget har jeg ikke sans for.

 

Vi er som oftest enig Morten, og det er vi også i denne saken :P

 

Vi skal ikke kjøpe bare for å kjøpe. Vi skal kjøpe for å forsterke. Om Curtis er den rette i så tilfelle, er jeg mer usikker på. Da har jeg mer tro på Micah Richards i City, selv om han vil koste mer.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ikke vi trenger Curtis Davies,som noen sier: må vi forsterke stallen.

Og stallen blir ikke så mye forsterket da!

Så jeg er negativ til et eventulet kjøp av Davies.

Jeg vil heller ha en Nolan eller Reo-Coker type,kanskje prøve noe engelskt! :huh:

Link to comment
Share on other sites

jeg vet lite om curtis davies......... har hørt han er god å at han har engelsk pass,

han har røtter i sierra leone å spiller CF å DM.

Sikkert en bra spiller, men jeg kunne heller tenkt meg reo cocker å frank ribery for eks.

vi er i vertfall pent nødt til å finne en erstatter for reyes/baptista!!!!

:huh:

Link to comment
Share on other sites

Her er det ikke snakk om å løpe og kjøpe det første og beste som blir foreslått. Hvis Arsenals speidernettverk er så bra som ryktet tilsier bør de på denne tiden av året, allerede ha pointet ut hvem som skal kjøpes. Hvorfor de ikke bare gjør det nå, skjønner jeg ikke. Det skjer ingenting på den internasjonale eller nasjonale (engelske) fotballkalenderen nå før i august, så hvorfor Arsenal venter med å få ræva i gir forstår jeg ikke.

Nå må gutta på styrerommet skjerpe seg (evt. Wenger), for hvis ikke vi får inn noe kvalitet NÅ, så vil 2 ting skje.

 

1. Vi sakker enda mer akterut i PL og i Europa

2. De stjernene som er her allerede vil se etter andre steder å spille

 

Arsenal bør ha som ambisjon å vinne alt de er med i, og da holder ikke det slik det er nå!!!

Link to comment
Share on other sites

Det er jo ikkje sikkert det er berre å hente dei vi vil ha heller. Det er ein annan klubb inne i bilete, og kanskje vil dei ikkje la spelarane gå, eller i det minste for ein god overgangssum - kanskje over det vi vil betale.

 

Det er å undervurdere klubben sitt organisatoriske apparat viss du trur det er NO dei begynner å vurdere eventuelle spelarar.

Link to comment
Share on other sites

Gallas er sikker i seg selv,d er også Toure,og med spillere som er sugne som Djouro og Senderos/i nød Gilberto,er ikke d såå vits?

Men sier ikke nei,da må vi i så fall selge Senderos?? :huh:

Sugne?

Senderos og Djourou? De er to store talenter,kanskje ikke innfridd så mye iår.

Men tror de kommer sterkere tilbake,kan ikke akkurat kalle de sugene!

 

Sorry hvis jeg forstod det på feil måte :P

Link to comment
Share on other sites

Gallas er sikker i seg selv,d er også Toure,og med spillere som er sugne som Djouro og Senderos/i nød Gilberto,er ikke d såå vits?

Men sier ikke nei,da må vi i så fall selge Senderos?? :huh:

Sugne?

Senderos og Djourou? De er to store talenter,kanskje ikke innfridd så mye iår.

Men tror de kommer sterkere tilbake,kan ikke akkurat kalle de sugene!

 

Sorry hvis jeg forstod det på feil måte :P

 

Tror han mente spillesugene og ikke sugene;)

Link to comment
Share on other sites

Gallas er sikker i seg selv,d er også Toure,og med spillere som er sugne som Djouro og Senderos/i nød Gilberto,er ikke d såå vits?

Men sier ikke nei,da må vi i så fall selge Senderos?? :huh:

Sugne?

Senderos og Djourou? De er to store talenter,kanskje ikke innfridd så mye iår.

Men tror de kommer sterkere tilbake,kan ikke akkurat kalle de sugene!

 

Sorry hvis jeg forstod det på feil måte :P

 

Tror han mente spillesugene og ikke sugene;)

Okei,beklager ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...