helgeaarsvoll Posted May 26, 2007 Report Share Posted May 26, 2007 BBC melder om ryktene. Spilleren skal koste 15 mill pund! Bra med penger for en 20 åring. Link to comment Share on other sites More sharing options...
n1ck Posted May 26, 2007 Report Share Posted May 26, 2007 Jaja, masse nye rykter nå, koster en del penger han jo .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted May 26, 2007 Report Share Posted May 26, 2007 Han er hvertfall god på Fifa Manager Håper han er god i virkeligheten også, men jeg tror dette bare er falske rykter... Link to comment Share on other sites More sharing options...
hkon Posted May 26, 2007 Report Share Posted May 26, 2007 Han er veldig god på fm og! Kunne tenkt meg denne spilleren, spesielt hvis han er like god i virkeligheten som på fm! Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacman Posted May 26, 2007 Report Share Posted May 26, 2007 BBC melder om ryktene. Spilleren skal koste 15 mill pund! Bra med penger for en 20 åring. finner ikke noe om dette på BBC jeg, kan du legge ut link når du forer oss med rykter Link to comment Share on other sites More sharing options...
fredman Posted May 26, 2007 Report Share Posted May 26, 2007 BBC melder om ryktene. Spilleren skal koste 15 mill pund! Bra med penger for en 20 åring. finner ikke noe om dette på BBC jeg, kan du legge ut link når du forer oss med rykter http://home.skysports.com/list.aspx?HLID=4...&f=rss&clid=255 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afc Posted May 29, 2007 Report Share Posted May 29, 2007 Litt spennende Får vel se da. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kellex Posted May 29, 2007 Report Share Posted May 29, 2007 Litt spennende Får vel se da. Vet ikke om det blir så spenende da han har signert ny kontrakt med Sporting. Dette var uansett et veldig løst rykte og det er vel ingen vits i å holde denne tråden oppe lenger?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.