Jump to content

viasat eller canal digital


Rosicky07

Recommended Posts

eg har lyst og se alle serie kampene til arsenal neste år er det noen som vet om canal + sender alle campene i pl eller sender di bare noen san som di gorde før ???viasat er eg veldig fornøyd med di har sendt alle kampene til arsenal i cuper og er glad for det :blink:

Link to comment
Share on other sites

Viasat viser vel kun FA og Ligacup, mens Canal+ har rettigheter på Premier League.

De viser stort sett alltid Arsenalkampene på Canal+ og jeg mener at det kun er 2 eller 3 dem ikke sendte i år?

 

Uansett har Canal+ helt klart et bedre kommentatorteam og programlederteam enn Viasat.

De har også startet Canal+ HD som viser kamper i High Definition, da kan du faktisk se skrifta på ballen :blink:

(Hvis du har HD-tv og dekoder vel og merke.

Link to comment
Share on other sites

Som dere andre sier,anbefaler jeg også Canal+,eller begge to.

Da får du jo se alt av cuper nesten hvis du har Visat og,så jeg har begge to kanalene og stortrives med det... :blink:

Har både Viasat Gull og Canal Digital jeg også, og kan vel trygt si at jeg får med meg det meste av Arsenal-kampene da ;)

Link to comment
Share on other sites

Viasat viser vel kun FA og Ligacup, mens Canal+ har rettigheter på Premier League.

De viser stort sett alltid Arsenalkampene på Canal+ og jeg mener at det kun er 2 eller 3 dem ikke sendte i år?

 

Uansett har Canal+ helt klart et bedre kommentatorteam og programlederteam enn Viasat.

De har også startet Canal+ HD som viser kamper i High Definition, da kan du faktisk se skrifta på ballen :blink:

(Hvis du har HD-tv og dekoder vel og merke.

 

I viasat pakken får du vell med tv 3 og, å då før du CL og...

 

Altso Ligacup, FA cup og Cl med viasat og PL med canal digital. Eg for min del har ein fin ordning sånn at eg får sitt alt! ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg og nabo'n er begge Goonere, så vi gjorde avtale - han har Viasat, jeg har Canal+ :blink: Funker perfekt! ( Vi er begge _true gooners_ så vi ser alt begge to ;) )

 

Men må man velge... da tar jeg C+! Resten kan man se på pub eller stream:)

Link to comment
Share on other sites

Vi har da begge :huh: har canal + og viasat bronsje :P Den minste pakken du kan få av viasat, men der får du me alle tv3 kanalene og viasat kanalene så går ikke glipp av noe :D

Link to comment
Share on other sites

Viasat Gull og Canal + pakken og da er det søren ikke mye Arsenal kamper å gå glipp av. Men hvis jeg skulle anbefalt et, måtte det vært Canal + som sannsynligvis viser 34/35 Arsenal-kamper.

Champions League, Liga-cup og FA-cup ville jeg enten gått på en pub eller til en venn eller boe som har Viasat.

Link to comment
Share on other sites

Du får ikke sett alle Arsenals serie kamper uten å ha Canal+. Det er den eneste kanalen som sender AFC i norge.. De andre sender bare cupene!. Så du har nok ikke noe valg

Hvis du kjøper Viasat Gull får du se HVER ENESTE Arsenal kamp i Champions League!

Link to comment
Share on other sites

Anbefaler absolutt Canal Digital.

Som alle vet, så får du da sett de aller fleste PL kampene. De kampene du ikke får sett, (CL, FA cup og Liga cup) kan man se på internett. Ikke den beste kvaliteten, men absolutt brukbar.

Og du slipper å høre på vitsene til Roar Stokke.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...