Jump to content

Chelsea-ManU FA-cupen 2007


hermz

Chelski vs Manu  

29 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Hvem håper du vinner?

Jeg satser på at Chelsea vinner kanskje,for jeg har en gæren ManU venn :w00t:

Kampen vises på TV3 og jeg reiner med at jeg skal se den.

 

Om kampen:

FA-cupen skal bli spilt på nye Wembley,med plass til 90000 tilskuere. United møter Chelsea i et meget viktig hat oppgjør,som avgjør hvem som blir FA-cup mestere 2007.

 

Mitt tips:

1-1,ManU vinner på straffer...

Link to comment
Share on other sites

Når starter sendinga på TV3? Eller går den på SportN?

Face hvem som vinner... :w00t:

Tror kampen begynner kl.16.00 på TV3 !(?) Hvis jeg ikke tar helt feil serfølgelig!

Ok, TV3 :wub: Den starter 16.00 ja, men noen som vet når sendinga starter?

 

Edit: Thanks, hermz ;) Bare å se ferdig det helvettes "Singen i byen" så starter det! :P Gleder meg til å se nye Wembley

Link to comment
Share on other sites

Når starter sendinga på TV3? Eller går den på SportN?

Face hvem som vinner... :w00t:

Tror kampen begynner kl.16.00 på TV3 !(?) Hvis jeg ikke tar helt feil serfølgelig!

Ok, TV3 :wub: Den starter 16.00 ja, men noen som vet når sendinga starter?

Sjekka i VG,sendinga starter kl.15.30 på TV3 ;)

Link to comment
Share on other sites

Ja... Chelsea vant. Helt greit egentlig! Før kampen ville jeg sagt som Trønderbart skriver over her, men etter hvordan kampen utspilte seg, var det egentlig Chelsea som spilte best fotball, merkelig nok.

 

Vakkert spill på målet ihvertfall! Helt utrolig samspill!

 

Må vel gratulere da..

Link to comment
Share on other sites

Da er det bare å gratulere Chelsea. Nydelig mål. Kampen var veldig jevnspilt, med mange stygge dueller som jeg synes burde blitt tatt hand om av dommeren. Fint at Man U ikke fikk flere troféer i år :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Nå er jeg egentlig sur for at Chel$ea vant, de jeg var hos skulle løpe 4 ganger naken rundt huset hvis man utd vant og solskjær scorte! For å si det sånn, det hadde vært verdt det. De som kjenner de skjønner hva jeg mener

Link to comment
Share on other sites

Makan til rævva finale skal du lete lenge etter, heldigvis med det utfallet jeg ønsket.

 

Var ganske skuffende når jeg satt meg til med noen kompiser for å se det som så ut til å bli en fantastisk finale. Den kjipe finalen toppet seg jo med at Chelsea snøt oss for straffespark med noen minutter igjen, riktignok etter flott spill. Neville hadde jo en helt sinnsyk sjanse på 0-0 som heldigvis ikke gikk inn.

 

Men heldigvis, dette ble jo av Pool-fansen regnet som bronsefinalen, forøvrig en genial betegnelse. Onsdagens finale håper jeg virkelig blir mye bedre enn denne. Ikke at denne akkurat har satt så veldig god standard akkurat.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...