Ansvarlig redaktør Posted May 14, 2007 Report Share Posted May 14, 2007 Paul Merson har i dag meldt sin ankomst til Arsenal Legends 16. juni For de som har lyst til møte Merson og andre storheter er det bare å melde seg på ved å følge innstruksene på gunners.no eller i The Gunners Post Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted May 14, 2007 Report Share Posted May 14, 2007 flott å se en sånn legende være med ja, skal bli spennende å være på Majorstua den dagen ja! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Safe Hands Posted May 14, 2007 Report Share Posted May 14, 2007 Ah, Paul Merson. Min første store helt - ja, sammen med Dixon, Adams, Wright, Smith, Davies, Thomas, Winterburn, Marwood og Lukic da... Har egentlig aldri skjønt hvordan folk klarer å velge én favorittspiller. Men Merson var stor. Og gooner through and through and through. Absolutt en appetitt-vekker for oss som ikke husker noe særlig fra tiden før GG. Martin Tyler om Merson: "Well, he's not, as some argue, a great goalscorer. But he certainly is a scorer of great goals." Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afc Posted May 16, 2007 Report Share Posted May 16, 2007 Hadde hvert kjempe morro da Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Posted May 16, 2007 Report Share Posted May 16, 2007 Oppfordrer alle til å melde seg på arrangementet på Edderkoppen på kveldstid, og stille opp på Tørteberg for å se kampene! Dette kommer til å bli en fantastisk dag for alle Arsenalfans! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larsenal76 Posted May 16, 2007 Report Share Posted May 16, 2007 skulle så gjerne, men verken økonomi eller tidsrom passer ... snufs.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cesc-15 Posted May 16, 2007 Report Share Posted May 16, 2007 Merson var også en av mine favoritter den tiden han spillte... Her en en 6 min lang med noen av målene hans... Skulle gjerne hatt hans skuddfot i klubben i dag... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.