Jump to content

BBC Match of the Day / MotD 2


Imerslundinho

Recommended Posts

Det er et fantastisk program på BBC som kalles "Match of the Day", evt "Match of the Day 2". I det programmet viser de høydepunkter fra hver kamp som har blitt spilt i PL på Lørdager, og på søndager viser de høydepunktene fra kampen(e) denne dagen i programmet Match of the Day 2. Høydepunktene fra en kamp er på ca 10-15 min, om ikke mer hvis det er kun en kamp som er spilt på f.eks en søndag. Tilsammen varer programmet nesten 1 time. Vi som bor i Norge får jo selvsagt ikke med oss dette programmet, med mindre man laster det ned fra torrent. Noe jeg gjør. Det er deilig å sitte å se på dette programmet dagen etter at vår Arsenal-kamp er spilt. (Får ikke sett det noe tidligere, siden MotD går nærmere midt på natta, og de som legger det ut ikke gidder å sitte oppe lenge for å legge det ut heller). Dessuten er det post-match intervjuer, analyser osv. Veldig moro å få med seg.

 

Torrent fra programmet som ble vist i går kan lastes ned fra www.arsenalclips.tk. Det er også lagt ut en link til http-nedlasting, altså vanlig nedlasting, som f.eks da du laster ned vanlige ting fra nettet.

 

Guide til torrent finner du her: http://www.gunners.no/forum/index.php?show...indpost&p=90174

 

Hvis dette skulle klassifisere til det ulovlige, så må moderator gjerne slette tråden.

Link to comment
Share on other sites

pleier som oftes å laste det ned jeg og :P ikke alltid jeg får så bra lyd, men utrolig deilig av og til :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ventet på at dette fantastiske programmet skulle bli nevnt, har lasted ned nå i ca 2 sesonger..

Man får en helt annen analyse av kampen, ikke minst alle kampene i min favoritt liga. Ingen reklame, Gary Lineker & co leverer hver helg.

Pleier å invitere kamerater på MOTD på søndager og mandager. Uka blir ikke helt den samme uten!

 

Har MOTD theme som ringetone på mobilen. Den er genial!

Link to comment
Share on other sites

Er det noen som vet om det kommer en slags Highlights of the Season versjon av MOTD? Håper inderlig det blir det!

Tror ikke det blir noe av det, selv om det hadde vært kult. Men den siste versjonen av MotD som gikk etter siste serierunden (Du finner den på arsenalclips.tk eller du kan søke etter den på www.mininova.org) varer 1t og 30min, noe som er mye lenger en hva som vanligvis er av lengde på MotD. Masse highlights fra alle kampene og mye intervjuer, i tillegg til de sedvanlige analysene. Verdt å få med seg!

 

Edit: La med en link til denne torrenten jeg: http://www.mininova.org/tor/704189

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Jeg tror jeg har skjønt det men bare for å være sikker, stemmer dette:

 

Det engelske svaret på fotballextra med fyldige høydepunkter, intervjuer og analyser.

Programmet kommer gjerne i to deler når det er flere kamper både på lørdag og søndag.

Programmet dekker alt av kamper som er(PL)!?

 

Kan noen evt. gi meg tips hvordan jeg skal finne disse torrentfilene?

Link to comment
Share on other sites

Man kan finne torrentene på mininova.org eller thepiratebay.org . Det er vel de beste public tracker sidene man kan finne match of the day på, men man kan også finne de på private trackers, men da trenger man å registrere seg, eller å få en invite.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror jeg har skjønt det men bare for å være sikker, stemmer dette:

 

Det engelske svaret på fotballextra med fyldige høydepunkter, intervjuer og analyser.

Programmet kommer gjerne i to deler når det er flere kamper både på lørdag og søndag.

Programmet dekker alt av kamper som er(PL)!?

 

Kan noen evt. gi meg tips hvordan jeg skal finne disse torrentfilene?

Stemmer det ja. Lengden på høydepunktene av hver kamp ligger på mellom 10-20 min, så litt fyldigere enn fotballextra. I tillegg er det intervjuer med managere, spillere osv.

 

Match of the Day fra 12. aug kan du laste ned torrenten til herfra: http://www.mininova.org/tor/838533

 

Hvis du ikke skjønner noe av selve torrent-opplegget, så er en guide her:

 

GUIDE TIL TORRENT

 

Først må du ha en torrentklient (Torrentprogram).

 

Jeg foreslår µTorrent. Et enkelt program.

 

1. Last ned og installer µTorrent. Deretter kommer en guide i selve programmet når du åpner det første gangen, som skal hjelpe deg med å stille inn settings (Internetthastigheten din osv.)

 

2. Last ned torrentfilen fra linken jeg ga deg ovenfor.

 

3. Etter å ha stilt inn settingsene, så er du virkelig i gang. Det du må gjøre er vist i bildet under:

utorrentguidexk4.th.jpg

Trykk bilde for å se større versjon. Velg deretter torrent filen du lastet ned, etter å ha trykket på knappen vist ovenfor.

 

4. Da skal nedlastingen av torrenten begynne. Merk at hvis det er få seeders, så vil nedlastingen gå VELDIG tregt.

 

Merk begrepene torrentklient og torrentfil. Klient er selve programmet (Utorrent i dette tilfellet). Torrentfil er f.eks filen du laster ned fra MiniNova (Linken jeg ga øverst i posten)

 

Når torrenten er ferdig lastet ned, så vil den havne i en mappe kalt Downloads. Denne mappen opprettes automatisk når du installerer UTorrent. Mappen ligger under Mine Dokumenter.

 

Lykke til!

 

(Det er vanskelig å formulere seg, når man lager en slik "guide". Si fra hvis det er noe du ikke skjønner)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har brukt den gode guiden din før. uTorrent virker veldig bra for meg, absolutt å anbefale for andre!

 

Men kan dere som laster dette ned fast legge link til torrentene ut her, jeg så det første programmet for sesongen og tenker nok jeg vil fortsette med å se på det.

Link to comment
Share on other sites

Lørdagens er Her.(18.08.07)

 

Jeg ser at de fleste ligger her så du trenger ikke legge ut flere linker Imers. For øvrig så anbefaler jeg alle disse programmene. Gode analyser, høydepunkter, kommentarer og analyser med et glimt i øyet :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 year later...

Nokon som veit når dagens program kan vere å finne på nettet? Har ikkje fått sett PL i helga...

Programmet begynner kl 21.30 i England (22.30 i Norge) tror eg, så programmet vil da ligge på nett mellom kl 00.00 og 01.00...det er det som er vanlig..så det ligger ute nå ja :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...