Up the Arse Posted May 1, 2007 Report Share Posted May 1, 2007 Har "youtubet" litt i dag og kom over noen klipp fra København sentrum fra denne dagen, 17. mai 2000. Svært lite hyggelige scener som utspilte seg. Jeg var ikke der selv, men er det noen her på forumet som endte opp i tumultene som oppstod? Hvem var det som satte i gang bråket? Husker en del stygge bilder i norske medier etter den finalen. Up the Arse Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted May 1, 2007 Report Share Posted May 1, 2007 Har du noen link til disse klippene? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted May 1, 2007 Report Share Posted May 1, 2007 Tyrkiske pøbler var skyld i det hele. Avskum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Up the Arse Posted May 1, 2007 Author Report Share Posted May 1, 2007 Noen av klippene krever innlogging. Har ikke linket opp dem Her er to min fra københavn sentrum: (Noen stygge bilder på slutten) (Ikke så mye her, men agresivt) Er mer der, men de vil jeg ikke linke til. Det er blant annet en video der på 5 min som viser de to Leeds supporterne som ble drept, samt en god del fra København. Alt med festlig musikk på toppen. Filmene er stemplet med turkhooligans.com. Chaz, var du der? Jeg skulle, men sommel og litt pengemangel sørget for at billett gikk fløyten. Kampen ble sett på en pub i Bergen der de nektet å spille en Arsenal cd vi hadde med, fordi det var en del lettere agressive tyrkere på plass i puben og. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afc Posted May 1, 2007 Report Share Posted May 1, 2007 Da blir d for dumt vettu,man skal ikke være redd for og kose seg,og more seg med en fotballkamp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Internettansvarlig Posted May 2, 2007 Report Share Posted May 2, 2007 Jeg var på kampen og havnet vel nesten midt oppi det hele. En del stygge scener var det, men det var ikke værre enn at dersom du ønsket å holde deg unna, så var ikke det noe problem. Det var også skremmende å se hvordan media nærmest "pushet" på for at ting skulle utarte seg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted May 2, 2007 Report Share Posted May 2, 2007 Se hva denne idioten skrev i comments på link 2. fuck the english! its a good thing that those cunts died and its a shame that more didnt die Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.