Jump to content

TRIBALFOOTBALL


Ravenghost

Recommended Posts

Nå vil jeg en gang for alle prøve å sette en stopper for at såkalte "rykter" som spres på den tullesiden kommer på Gunners.no. De skriver hva som helst, når som helst - uten rot i noen som helst form for sannhet. Så dette er en oppfordring til alle dere Arsenal-fans: Ikke gidd å legge inn rykter fra dette tullestedet!!!

Link to comment
Share on other sites

Nei Arsenal90, om ryktet kommer fra tribalfootball kan det la være å postes. Da er det ikke engang et rykte, men noe tribalfootball har funnet på.

Hehe, skumm leste igjennom. Leste litt feil. Trodde topicen var om alle rykter, ikke bare fra den siden. Så det først etter, men gadd ikke å redigere :)

Link to comment
Share on other sites

fra tribalfootball kan det ikke kalles et rykte som Atald sa.. Blir forbanna når folk legger ut rykter som de har funnet fra der !! :)

Link to comment
Share on other sites

Flyttet til 'Rykter'.

Link to comment
Share on other sites

Flyttet til 'Rykter'.

 

Hvorfor til "Rykter"? Burde den ikke heller vere på "Off Topic"?

 

Det er her folk (som regel) poster tråder om nye "rykter".

Link to comment
Share on other sites

hvis man er litt oppegående i hodet så skjønner man når skal tro på det og ikke..

 

men at noen her inne blir plaget av at folk poster rykter i rykte tråden det kan jeg ikke forstå, hold dere unna rykte tråden da vel :P

 

jeg bruker en side der alle arsenal nyhetene i hele verden kommer opp, og poster langt i fra alt jeg kommer over av rykter..

 

poster stort sett bare rykter fra tribal hvis jeg har sett de ett annet sted også

 

rykte tråden er jo til for rykter, og oss som liker og diskutere nye spillere til arsenal, og om de eventuelt kunne tilført laget noe spesielt, stemmer for: post alt dere finner av rykter jeg :(

Link to comment
Share on other sites

Nå må du forstå, Pacman, at det som er irriterende er at det kommer på førstesiden, og slikt falskt sladder fra Tribalfootball er ikke verdt å poste/lese. Se forøvrig min tråd her om at Fabregas er på vei til Barca. Bare et falskt rykte, selvsagt, men det er postet for å vise at dumme rykter ikke er verdt å havne på forsida av denne flotte nettsida

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...