Ansvarlig redaktør Posted April 8, 2007 Report Share Posted April 8, 2007 Er det noen som har et godt svar på dette? Laget jeg er trener for skal spille turnering der neste helg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted April 8, 2007 Report Share Posted April 8, 2007 Aner ikke. Har aldri vært der, men kanskje her? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emirates89 Posted April 8, 2007 Report Share Posted April 8, 2007 Rjukan er et høl, bor ca 1 times kjøretur unna. Men jeg vil regne med at det er en lokal pub der, hvis jeg ikke husker helt feil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Safe Hands Posted April 8, 2007 Report Share Posted April 8, 2007 Er det noen som har et godt svar på dette? Laget jeg er trener for skal spille turnering der neste helg. Premier League ser man på Park Hotel Rjukan. Svært sentralt, 8 meter unna taxi-sentralen. Her er web-siden til hotellet, som drives av en meget hyggelig mann ved navn Dick Xia! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.