Jump to content

Henry på vei bort??


Krølle

Recommended Posts

Det vil alltid være rykter rundt toppspillere, om dette stemmer so what? Spillere kommer og går, klubben består!

 

Har ingen ønsker om at Thierry Henry skal forlate oss, men om han selv vil bort så er det bare å selge! Da burde det ligge litt pæng på bordet også da, og da kan vi jo kanskje kjøpe noen også da.

Link to comment
Share on other sites

Dette er bare fjas fra ende til annen..Henry er en Gooner for life og han forlater aldri Arsenal..det har han sagt gang på gang på gang..disse avisene er flinke til å lyve ja..blir det en spiss som forsvinner først er det Aliadiere tror eg..

Link to comment
Share on other sites

Enten har Nrk lest i Se og Hør eller The Sun :blink: Henry har sakt gang på gang han skal avslutte karieren i Arsenal å det tror jeg sterkt på !! .. Bare tull og vas at han skal vekk ...

Link to comment
Share on other sites

Blir ikke annet en irritert på sånne rykter. Etter spekulasjoner og rykter i hytt og pine, hjelper det aldri at Henry signerer fire-årskontrakt? Eller at Thierry og sjefen sjøl gang på gang avviser ryktene på det sterkeste. Latterlig! Henry is a Gooner... Forever! Har ingen respekt for folk som lager rykter ut av ingenting.

 

Man så bare igår hvor sterkt vi mangler ham og van Persie. Vi trenger Titi voldsomt framover. Har stor tro på at han kan komme tilbake i storformen. Det trenger vi. Gleder meg bare til å se ham igjen på en fotballbane med Arsenaldrakt.

Link to comment
Share on other sites

Blir ikke annet en irritert på sånne rykter. Etter spekulasjoner og rykter i hytt og pine, hjelper det aldri at Henry signerer fire-årskontrakt? Eller at Thierry og sjefen sjøl gang på gang avviser ryktene på det sterkeste. Latterlig! Henry is a Gooner... Forever! Har ingen respekt for folk som lager rykter ut av ingenting.

 

Man så bare igår hvor sterkt vi mangler ham og van Persie. Vi trenger Titi voldsomt framover. Har stor tro på at han kan komme tilbake i storformen. Det trenger vi. Gleder meg bare til å se ham igjen på en fotballbane med Arsenaldrakt.

 

Helt enig,savnet av RvP og Henry er stort...

Det blir ikke mål av og bruke Baptista og Ali.

Vi bruker også Adebayor scorer ikke mye han heller,men han har vært viktig på topp tilligere i sesongen.

Men Henry er en Gooner ;)

Også veldig lei sånne rykter...

Link to comment
Share on other sites

Henry vil avslutte karrieren sin i klubben i hans hjerte :'(

Skjønner ikke at avisene gidder en gang..bare vås..

 

 

Ja sant det.. Avisene gjør det for de ikke har noe å skrive om + de tjener penger :/ Idiotisk han sier jo selv at han er drit lei alt det maset :'(

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...