Jump to content

Odd Grenland


Evy

Recommended Posts

Hallo!

Det nærmer seg tippeligaen 2007.

Odd som kun klarte kvalik. i fjor må skjerpe seg veldig,en målfarlig spiss trenger Odd.

Toppscorer[ere]:Var De Ornelas,Espen Ruud og Per ''Pelle'' Nilssn som alle hadde bare 5 fulltreffere vær.

Den nye spissen Zbynek Pospech skal være redning's mannen for Odd,men han har vel knapt scoret på trening.

Litt om han:

Posisjon: Spiss

Draktnummer: 22.

Nasjonalitet: Tsjekkisk

Født: 24.10.1982

Høyde: 189 cm

Vekt: 88 kg

Sko nr: 44

Sivilstatus: Samboer

Tidligere klubber: Liberec F.C, Sparta Praha, FC Slovacko

Tippeligasesonger: Ny

Landskamper: Har U21 kamper for Tsjekkia

Skadesituasjon: Fit for fight

Sesonger i Odd: Ny

Favoritt mat: Kylling

Favoritt drikke: Sportsdrikk

Spesielle ritualer før kamp: Kysser alltid ringen min!

Bil: Mazda

Hobby: Sport generelt

Hvor blir Odd på tabellen i år tro,alltid så vanskelig og plasere dem.

Men jeg håper de når høyt på tabellen i år,selv om jeg ikke er så optimistisk.

I dag 2.april skal det spilles trening kamp mot Viking :ph34r: kl.18,der tror jeg det blir 4-1 nederlag :P

Laget blir noe sånt:

Jarstein

Hansen-Hagen[C]-Nilsson-Kønønen

Ruud-Lekven-Amundsen-Sørensen

Pospech-De Ornelas

Svindal Larsen er skadet og sier at han vil bort,ikke serlig bra for Odd.Hagen er den nye kapteinen på laget.

Hva mener folket om Odd?

 

 

Ps.Har enda ikke sett en tråd om Odd så lagde en nå,hvis jeg har sett feil,så slett denne tråden...

MVH Evy

Link to comment
Share on other sites

Ps.Har enda ikke sett en tråd om Odd så lagde en nå,hvis jeg har sett feil,så slett denne tråden...

 

Kansje fordi ingen her på forumet har sansen for odd ? :-|

Link to comment
Share on other sites

Ps.Har enda ikke sett en tråd om Odd så lagde en nå,hvis jeg har sett feil,så slett denne tråden...

 

Kansje fordi ingen her på forumet har sansen for odd ? :-|

 

Jeg har sansen for Odd Grenland.

Link to comment
Share on other sites

Sandstø er en sympatisk fyr, kanskje den mest sympatiske treneren i Tippeligaen etter Petter Myhre.

Håper faktisk at Odd gjør det bra i år, selv om laget ikke er særlig sterkt.

Link to comment
Share on other sites

Hvis alle skal lage en egen tråd om hvert sitt lag blir det ganske mange etter hvert. Kan ikke alle bare diskutere under tråden som gjeder alle lag i Tippeligaen? Tippeligaen 2007 - Alle lag

 

Jo, egentlig enig dette, trengs ikke en ny tråd til alt.

Men siden den finnes en Viking, Brann og Rosenborg tråd kan det like godt være en Odd tråd.

Nå spiller for øvrig Viking mot Odd i en treningskamp.

Link to comment
Share on other sites

Hvis alle skal lage en egen tråd om hvert sitt lag blir det ganske mange etter hvert. Kan ikke alle bare diskutere under tråden som gjeder alle lag i Tippeligaen? Tippeligaen 2007 - Alle lag

 

Jo,egentlig enig dette,trengs ikke en ny tråd til alt.

Men siden den finne's en Viking,Brann og Rosenborg tråd kan det like godt være en Odd tråd og da.

Leste faktisk litt om Odd og de Ornelas på http://www.varden.no/apps/pbcs.dll/article...04020135/1046/_ hehe :D

Nå går det vel også Viking-Odd.

Det er netopp det jeg mener.. Det finnes en om Godset også... Det er j***** mange tråder om lag.. Hvorfor kan ikke disse legges under Tippeliga 2007 - tråden. Dytte dem inn i dem (mod's)

Vi skal ikke dra i gang tråder om alle lagene vi heier på i Spania, Tyskland, Italia a? :-|

Link to comment
Share on other sites

Hvis alle skal lage en egen tråd om hvert sitt lag blir det ganske mange etter hvert. Kan ikke alle bare diskutere under tråden som gjeder alle lag i Tippeligaen? Tippeligaen 2007 - Alle lag

 

Jo,egentlig enig dette,trengs ikke en ny tråd til alt.

Men siden den finne's en Viking,Brann og Rosenborg tråd kan det like godt være en Odd tråd og da.

Leste faktisk litt om Odd og de Ornelas på http://www.varden.no/apps/pbcs.dll/article...04020135/1046/_ hehe :D

Nå går det vel også Viking-Odd.

Det er netopp det jeg mener.. Det er j***** mange tråder om lag.. Hvorfor kan ikke disse legges under Tippeliga 2007 - tråden. Dytte dem inn i dem (mod's)

Vi skal ikke dra i gang tråder om alle lagene vi heier på i Spania, Tyskland, Italia a? :-|

 

Ja, enkelt og greit. Vi burde ha en felles tråd.

Link to comment
Share on other sites

Yes!

Odd vant over Viking :-|

Mandag ble det en scoring da Odd Grenland slo Viking 2-1 i en treningskamp på Viking stadion. 3513 tilskuere fikk se at de Ornelas ordnet 1-0 til Odd alene med keeper etter et kvarters spill.

Odds fysioterapeut måtte gi spissen sovetabletter i helgen, slik

at han fikk sovet seg i matchform.

 

Espen Ruud doblet på straffespark etter 73 minutter. Peter Ijeh,

også på straffespark, reduserte for Viking like etter, men Odd

holdt unna og vant fortjent.

 

Ruud var best hos Odd, mens Jone Samuelsen var god på Vikings

midtbane. Razak Pimpong debuterte uten å imponere for Viking.

Heller ikke Odd-importen Zbynek Pospech imponerte i en tam

forestilling.

Kilde:Nrk.no

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke forstå hvorfor alt om norske lag ska inn i Tippeliga tråden....kan vel bare lage i vei og hvis de er lite aktive så forsvinner dem etterhvert allikevel og hvis det var noe du skulle sagt i den tråden er det bare å søke opp!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hvis alle skal lage en egen tråd om hvert sitt lag blir det ganske mange etter hvert. Kan ikke alle bare diskutere under tråden som gjeder alle lag i Tippeligaen? Tippeligaen 2007 - Alle lag

 

Jo,egentlig enig dette,trengs ikke en ny tråd til alt.

Men siden den finne's en Viking,Brann og Rosenborg tråd kan det like godt være en Odd tråd og da.

Leste faktisk litt om Odd og de Ornelas på http://www.varden.no/apps/pbcs.dll/article...04020135/1046/_ hehe :D

Nå går det vel også Viking-Odd.

Det er netopp det jeg mener.. Det finnes en om Godset også... Det er j***** mange tråder om lag.. Hvorfor kan ikke disse legges under Tippeliga 2007 - tråden. Dytte dem inn i dem (mod's)

Vi skal ikke dra i gang tråder om alle lagene vi heier på i Spania, Tyskland, Italia a? :P

 

Er jo kjipt for meg som Brann-fan og lese om hvem VIF starter med og diskusjon rundt dette. På Tippeliga-tråden diskuteres mer generelle ting som: mye dårlige baner, holding og utlendinger Tippeligaen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...