Jump to content

Problemtråden


hermz

Recommended Posts

Hallo!

Denne tråden er en tråd om problemer her på forumet og andre steder!

Sikkert en på forumet kan løse det,derfor vil jeg sette igang denne tråden :(

Her kommer mitt problem: (Kom med problemer dere og)

Bildeproblemer har jeg rett og slett,har prøvd alt som funker av bilder og sånt...

Har noen noe gode forslag!

Siden Internettansvarlig sa jeg burde spørre noen på forumet!

Han/hun viste ikke noe om det,heller ikke Evju :rolleyes:

Noen på forumet som har/hatt dette problemet som vet noe om dette?

Så bare si ifra ;)

 

MVH Hermz

 

EDIT:Ps: vis noen ser en slik tråd så slett denne tråden.

Link to comment
Share on other sites

Åssen bildeproblemer har du hatt? Poste et bilde på forumet, eller ha et bilde i signaturen din eller avataren? Spesifiser problemet, så det blir lettere å løse.

 

Avataren er problemet, det står:Sorry, an error occurred. If you are unsure on how to use a feature, or don't know why you got this error message, try looking through the help files for more information.

 

The error returned was:

The upload failed. Please contact a member of staff to help rectify the problem

 

har prøvd alt,ingen vet det :rolleyes:

 

Edit:Sendt det nå:(

Link to comment
Share on other sites

Det er veldig sannsynlig at bildet du prøver å få lagt inn er for stort. Altså enten større enn lovlig størrelse, eller større filstørrelse enn tillatt.

 

Send meg bildet du vil ha, så kan jeg sjekke om det er det.

Link to comment
Share on other sites

Han sendte meg bildet på msn, og jeg sjekka bilde-, og fil -størrelse på bildet... Begge så greie ut fra før. Jeg gjorde noen små endringer, men det funka ikke da heller.

 

Skriver dette bare så folk ikke skal lure..

Link to comment
Share on other sites

Jeg har jo sett att du har hatt den der Aladin-apen før, så det er sikkert det som Helmik'n sier.

 

Ja,men det blir noe annet.Mye kulere med en Arsenal spiller enn en ape :P

Edit:Ja,funker det på din avatar Helmik'n??

Har også prøvd en haug med andre bilder ;)

Link to comment
Share on other sites

jeg lurer på en ting :P er ikke et problem, men når kan jeg få inn et bilde under nicket mitt da ? :( ;)

Link to comment
Share on other sites

jeg lurer på en ting :( er ikke et problem, men når kan jeg få inn et bilde under nicket mitt da ? ;) :P

 

Jeg også trenger et bilde under nicket,har det samme problemet som Hermz ;)

Link to comment
Share on other sites

jeg lurer på en ting :( er ikke et problem, men når kan jeg få inn et bilde under nicket mitt da ? ;) :P

Bilde under nicket som sånn de fleste har, mener du? Det kan man ha fra når du melder deg inn ! Bare å finne et bilde du vil ha og gå på "My Controls". ;)

Link to comment
Share on other sites

The error returned was:

The upload failed. Please contact a member of staff to help rectify the problem

 

Den meldingen får jeg hele tiden :s kansje jeg gjør feil ?

Kan noen vei lede meg fra punkt til punkt så jeg kan vite hvor jeg skal klikke for å hente inn et bilde ? ;)

Link to comment
Share on other sites

The error returned was:

The upload failed. Please contact a member of staff to help rectify the problem

 

Den meldingen får jeg hele tiden :s kansje jeg gjør feil ?

Kan noen vei lede meg fra punkt til punkt så jeg kan vite hvor jeg skal klikke for å hente inn et bilde ? ;)

 

Akkurat samme problem som Evy og meg ;)

Da er vi 3 i hvertfall.

Hadde hvert bra som n1ck sier og veilede oss,vi er ikke de mest rutinerte på forumet :huh:

EDIT:Hvordan fikk du bilde n1ck?

Link to comment
Share on other sites

Endelig ;):D .. Hehe .. Nå vet jeg hvordan jeg gjorde det i hvertfall :huh: fant først et bilde på nette s kopierte jeg den web adressen , så gikk jeg på Edit Avatar Settings, så limte jeg inn web adressen der det står : "Enter a URL to an online avatar image" så gjorde jeg det så kom bilde opp ;) :(

Link to comment
Share on other sites

Endelig ;):D .. Hehe .. Nå vet jeg hvordan jeg gjorde det i hvertfall :( fant først et bilde på nette s kopierte jeg den web adressen , så gikk jeg på Edit Avatar Settings, så limte jeg inn web adressen der det står : "Enter a URL to an online avatar image" så gjorde jeg det så kom bilde opp ;) ;)

 

Tusen takk n1ck,klarte det til slutt jeg og...

Trur kizzan og nevnte det takk til deg og.

Problemet løst :huh:

Edit:Dette ble en suksess!

Link to comment
Share on other sites

Ja, dette var rene suksessen ;) Endelig trenger vi ikke å se på andres profiler å misunne dem som har bilde :huh: haha ;)

Link to comment
Share on other sites

Først entrer du Signatur-endre-stedet på Profilen her på forumet.. etter hva jeg har forstått, så visste du veien til der allerede.

 

Så finner du et bilde på nettet [eller laster opp selv... www.imageshack.us anbefales bl.a] og limer det inn med [/img] på sidene. Altså linken mellom de to kodene.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ingen arfaring med photoshop e.l. det ser dere vell på signaturen min og ;) bare et enkelt bilde :/ men er det noen som har lust til å hjelpe meg med å lage et bilde :P trenger ikke å være så innviklet ;) legg meg til på msn ;) hadde vært fint med en fin signatur ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ingen arfaring med photoshop e.l. det ser dere vell på signaturen min og ;) bare et enkelt bilde :/ men er det noen som har lust til å hjelpe meg med å lage et bilde :P trenger ikke å være så innviklet ;) legg meg til på msn ;) hadde vært fint med en fin signatur ;)

 

Jeg la deg til n1ck ;)

Men også trenger jeg en signatur.

Noen interiserte?

Så bare legg meg til på MSN.

Kanskje RvP på!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...