Jump to content

Roberto Carlos Forlater Real Madrid i sommer!!


Oskar16

Recommended Posts

Roberto Carlos forlater Real 'Madrid

 

Roberto Carlos vil vekk fra real i sommer. Siden kontrakten hans går ut i sommer kan vi kanskje få han gratis!! Så gjerne for meg!!

 

Er dere enig?? :)

 

 

nei.. han er for gammel.. wenger har jo denne regelen om at man ikke skal gi mer enn 1 års kontrakter til spillere over 30 år, og carlos liker nok ikke det nei..

Link to comment
Share on other sites

Kunne nå vore ok backup viss du spør meg. God venstreback med eit helsikes bra venstrebein. Eg er positiv dersom han hadde akseptert rollen som backup.

 

enig der, med tanke på at gael kanskje skulle gå på en smell å være ute ei go stund. han har gjort det før og han kan gjøre det igjen. vi har gallas som kan steppe inn på venstre men da mangler vi rutine i midten.

carlos er ikke en dårli spiller pga alderen, men han bli vel ikke så lenge da.

men en gratis Roberto Carlos sier jeg ja takk til :)

Link to comment
Share on other sites

#11 RvP Posted Today, 12:54 PM

Kunne nå vore ok backup viss du spør meg. God venstreback med eit helsikes bra venstrebein. Eg er positiv dersom han hadde akseptert rollen som backup

 

 

Vi trenger ingen gammel Carlos når vi har Gael og Traore, Traore har gjort en god sesong og neste blir bedre :P :)

Link to comment
Share on other sites

Trenger ham absolutt ikke etter min mening.

 

Clichy er allerede blandt verdens 3 beste venstrebacker mener jeg, og er enda svært ung. Vi har også Traore som både aksepterer å være backup, og tåler å spille kamper i både PL og CL.

 

Altså trenger vi ikke en gammal stjerne som vil kreve å spille på førstelaget, og ha ekstremt mye i lønn. A waste of money vil jeg absolutt si.

 

Dette med Bosman-spillere er litt "oppskrytt" synes jeg.. At man går på free transfer betyr ikke at man ikke må betale for en.. det betyr bare at KLUBBEN ikke skal ha noe. Spilleren selv, spesiellt hvis det er, som i dette tilfellet, en stjerne og et kjent navn, kan kreve svært mye penger for en overgang.

Link to comment
Share on other sites

Ingenting her i verden er gratis, Carlos skulle nok hatt en grei lønning også og som Helmik'n nevner; sign-on fee.

 

Og når alt kommer til alt så er han for gammel, for dårlig og rett og slett ikke Arsenal-materiale!

Link to comment
Share on other sites

R. Carlos er for gammel og Gael blir bare bedre og bedre for hver kamp. Unødvendig å kjøpe fordi han holder bare i 2-3 sesonger til og vi har en ung lovende spiller der. Arman Traore har også vist gode takter på venstreback i l igacupen og han er bare 17 år. Så jeg mener vi ikke trenger han

Link to comment
Share on other sites

skulle arsenal hat en ny v back er det kun en eg ville hatt og det er riise :)

Hva f*en? Er du ikke go eller? Den mannen der er den siste jeg ville sett i Arsenal. We got the best left back in the world... CHLICHY! Pluss at Armand Traore er et av mange kjempetalent i klubben.

Link to comment
Share on other sites

Kunne nå vore ok backup viss du spør meg. God venstreback med eit helsikes bra venstrebein. Eg er positiv dersom han hadde akseptert rollen som backup.

 

Jeg er faktisk enig i det du sier her. Hvis vi får han gratis så sier jeg ikke nei takk! Men om han vil komme som en backup tviler jeg dessverre på =/

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...