Jump to content

Beskriv en spiller!!


T.Rosicky

Recommended Posts

  • Replies 3.1k
  • Created
  • Last Reply

Siden du er fra Harstad så tipper jeg Rune Lange! Han var vel en snartur i England vel..??

 

Haha helt korrekt! Han spilte for Hartlepool for et par år siden, uten særlig stor suksess. Før karrieren tok helt av spilte han for Fløya, Tromsdalen og Tromsø, alle i Tromsø Kommune. ;)

 

Din tur!

Link to comment
Share on other sites

Jeg tenkte tili på han men husket ikke att han hadde spillt i England til å begynne med ;) Den var vanskelig da!

 

Prøver med en Norsk en jeg å da :

 

-Han har spillt for en rekke klubber på balløya

-Scoret hat-trick mot et av topp4-lagene i Premier Leauge

-Jobber i dag for den eneste klubben han har representert i Tippeligaen

 

Denne tror jeg noen tar fort......

Link to comment
Share on other sites

Ut i Europa igjen da.

Jeg vil frem til en spiller som startet karrieren i en klubb som er kjent for å få frem store talenter.

Han har spilt for to av de mest kjente klubbene i henholdsvis Spania og Italia. Vunnet Champions League, ikke nødvendigvis med noen av disse to lagene. Spilt i Premier League også, men dette laget er ikke å finne i årets PL.

 

Representert landslaget sitt i 3 EM og 1 VM.

 

I 2005 dro han tilbake til sitt hjemland og spilte to sesonger der med en rival av sin barndomsklubb, før han la opp. Avsluttet karrieren med å vinne seriegull.

Link to comment
Share on other sites

Ut i Europa igjen da.

Jeg vil frem til en spiller som startet karrieren i en klubb som er kjent for å få frem store talenter.

Han har spilt for to av de mest kjente klubbene i henholdsvis Spania og Italia. Vunnet Champions League, ikke nødvendigvis med noen av disse to lagene. Spilt i Premier League også, men dette laget er ikke å finne i årets PL.

 

Representert landslaget sitt i 3 EM og 1 VM.

 

I 2005 dro han tilbake til sitt hjemland og spilte to sesonger der med en rival av sin barndomsklubb, før han la opp. Avsluttet karrieren med å vinne seriegull.

 

Er det Michael Reiziger?

Link to comment
Share on other sites

Edit; Tok du den uten andre hjelpemidler?

 

Jada, tenkte dog en stund på den. Tenkte meg det kunne være en tidligere Boro spiller og et Ajax produkt, og da var det ikke mange som sto igjen.

 

Jeg vil fram til en spiller som har spilt i Premier League for 5 forskjellige klubber. Kun to av disse klubbene spiller pdd i PL. Rykket ned med sin siste Premier League klubb i 2004/05 sesongen. Slo gjennom på Englands høyeste nivå i løpet av 96-97 sesongen med hans andre PL klubb, og fulgte opp med sin beste sesong året etter. Ble kjent for et fantastisk partnerskap med en annen spiller med samme navn som en europeisk hovedstad. Avsluttet karrieren i USA, hvor han ble en stor hit. La opp i 2009.

Link to comment
Share on other sites

Jada, tenkte dog en stund på den. Tenkte meg det kunne være en tidligere Boro spiller og et Ajax produkt, og da var det ikke mange som sto igjen.

 

Jeg vil fram til en spiller som har spilt i Premier League for 5 forskjellige klubber. Kun to av disse klubbene spiller pdd i PL. Rykket ned med sin siste Premier League klubb i 2004/05 sesongen. Slo gjennom på Englands høyeste nivå i løpet av 96-97 sesongen med hans andre PL klubb, og fulgte opp med sin beste sesong året etter. Ble kjent for et fantastisk partnerskap med en annen spiller med samme navn som en europeisk hovedstad. Avsluttet karrieren i USA, hvor han ble en stor hit. La opp i 2009.

Imponerende kjapt svar! :o

 

Darren Huckerby? Denne trengte jeg litt hjelp på :o

Link to comment
Share on other sites

Spiller som har spilt hele sin karriere i England for forskjellige lag. Over 300 kamper til sammen for Engelske fotballklubber.

 

Født i England, men har spilt landskamper for Skottland i tillegg til å ha ett mål for dem.

 

Gikk tilbake til sin barndomsklubb men fikk ikke ny kontrakt etter en sesong og ble sluppet gratis fra klubben.

 

I en av klubbene han har spilt i spilte han under en tidligere Arsenalspiller som har vunnet både FA-cup og serie med oss...

 

Nytt hint: Eks-Arsenalspilleren han har hatt som manager var ansatt som spillende manager.

 

Edit: Ingen forslag en gang? Skuffende :o

 

Hint; Spilt under en Tottenham-manager i to forskjellige klubber

Link to comment
Share on other sites

Spiller som har spilt hele sin karriere i England for forskjellige lag. Over 300 kamper til sammen for Engelske fotballklubber.

 

Født i England, men har spilt landskamper for Skottland i tillegg til å ha ett mål for dem.

 

Gikk tilbake til sin barndomsklubb men fikk ikke ny kontrakt etter en sesong og ble sluppet gratis fra klubben.

 

I en av klubbene han har spilt i spilte han under en tidligere Arsenalspiller som har vunnet både FA-cup og serie med oss...

 

Nytt hint: Eks-Arsenalspilleren han har hatt som manager var ansatt som spillende manager.

 

Edit: Ingen forslag en gang? Skuffende ;)

 

Hint; Spilt under en Tottenham-manager i to forskjellige klubber

Kunne vært Jimmy Walker, men han er ikke skotsk.

Tror nok du må komme med litt mer info

Link to comment
Share on other sites

Som skrevet over; spilte under en Tottenham-manager i to andre klubber. Aldri spilt i Tottenham...

 

Spilleren startet proffkarrieren i PL men rykket ned allerede første sesongen sin. Etter dette har han rykket opp og ned mellom PL og divisjonen under jevnlig. Kun to perioder har han klart å holde seg i PL to sesonger på rad. Etter den ene perioden byttet han klubb til enda et PL lag, så da holdt han seg faktisk tre sesonger på rad i PL. Han fulgte ovennevnte manager som byttet klubb.

 

Edit: Faren er Ghanesisk og Moren er Engelsk. Bestefaren var skotsk...

 

Han har spilt i både Nottingham Forest, Pompey, Southampton osv.

Barndomsklubben er fra London. Eneste klubben han har vært to ganger i.

Link to comment
Share on other sites

-Mannen jeg skal frem til har vært en fantastisk målscorer!

-Han var i sin tid den dyreste spilleren som hadde gått mellom to Britiske klubber!

-Kåret til årets unge spiller!

-Vant ligacupen på tampen av karrieren!

-Har spillt utenfor de Britiske øyer!

-Jobber idag med fotball på en eller annen måte!

 

God påske forresten folkens! :angry:

Link to comment
Share on other sites

-Mannen jeg skal frem til har vært en fantastisk målscorer!

-Han var i sin tid den dyreste spilleren som hadde gått mellom to Britiske klubber!

-Kåret til årets unge spiller!

-Vant ligacupen på tampen av karrieren!

-Har spillt utenfor de Britiske øyer!

-Jobber idag med fotball på en eller annen måte!

 

Usikker på om han var den tids dyreste spiller, men Mark Hughes passer til de andre kriteriene, så velger å gå for han :angry:

 

God påske!

Link to comment
Share on other sites

-Mannen jeg skal frem til har vært en fantastisk målscorer!

-Han var i sin tid den dyreste spilleren som hadde gått mellom to Britiske klubber!

-Kåret til årets unge spiller!

-Vant ligacupen på tampen av karrieren!

-Har spillt utenfor de Britiske øyer!

-Jobber idag med fotball på en eller annen måte!

 

God påske forresten folkens! :angry:

 

Tony Cottee? Han vant hvertfall ligacupen med Leicester i 2000.

Link to comment
Share on other sites

Kjører en relativt enkel en denne gangen:

 

Skal fram til en keeper som kan se tilbake på en karriere med bl.a. PL gull og et ligacup trofe, og som har vært med i både et EM og et VM. Var innom 3 Premier League klubber før han la opp. Prøvde seg nylig innen manager yrket, men gikk av etter bare 9 kamper.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...