Jump to content

Beskriv en spiller!!


T.Rosicky

Recommended Posts

  • Replies 3.1k
  • Created
  • Last Reply

Får servere en nøtt til jeg da B)

 

-Han ble hentet til Europa sammen med sin mere kjente landsmann på 90-tallet..

-Dro deretter tilbake til sitt hjemland og spillte der noen sesonger før han havnet i en toppklubb i Europa der han ble gjenforent med sin mere kjente landsmann..

-De har vunnet VM sammen..

-Han la opp i 2008 og er i dag trener for en klubb i sitt hjemland..

Link to comment
Share on other sites

Har resonnert meg gjennom en del her nå og kommet frem til at det er nok Brasil sitt landslag fra 94 vi snakker om og Cafu la vel opp i 2008, gjorde han ikke? Og den neste som eg vet om som Cafu har spilt med i Roma som vant 94 VM var Aldair, så mitt svar er Aldair!

Link to comment
Share on other sites

Feil dessverre,men godt jobbet..Kan være til hjelp att han fikk bare 1 kamp for topplaget han spillte sammen med den mere kjente landsmannen som terroristerte keepere og forsvarspillere i mange mange år!

 

Eneste jeg kommer på i farta er Mauro Silva, som vel spilte med både Rivaldo og Romario i Deportivo..

Link to comment
Share on other sites

Fenomenet Ronaldo er til hjelp..Da tar du den tenker jeg

 

Hehe.. Ble litt sent i går.. Svaret er selvsagt Leonardo..

 

Edit: Nei, vent.. Han trener jo Inter, som ikke er en klubb i hjemlandet.. Huff, orker ikke mer :P

Link to comment
Share on other sites

Fenomenet Ronaldo er til hjelp..Da tar du den tenker jeg

 

Etter som du nevner Ronaldo, så regner jeg med at du tenker på tiden i PSV. Etter litt googling, kommer jeg fram til en spiller som heter Vampeta. De spilte sammen i PSV. Vampeta dro deretter hjem til Corinthians, før de ble gjenforent i Inter i 2000. Vampeta står oppført med gullmedalje fra VM i 2002

Link to comment
Share on other sites

Etter litt googling, kommer jeg fram til en spiller som heter Vampeta.

 

Ja, der har du det, googling ja, har vi ikke sagt gang på gang i denne tråden at det ikke er lov da? Da blir det jo det altfor lett!

Link to comment
Share on other sites

Ja, der har du det, googling ja, har vi ikke sagt gang på gang i denne tråden at det ikke er lov da? Da blir det jo det altfor lett!

 

Og hvordan i h******* skulle jeg klart å finne frem til denne spilleren uten bruk av googling tenkte du? Har aldri hørt om fyren før jo.

Link to comment
Share on other sites

Ja, der har du det, googling ja, har vi ikke sagt gang på gang i denne tråden at det ikke er lov da? Da blir det jo det altfor lett!

Hehe, kan tenke meg at 80% av svarene her kommer ved hjelp av google, så Kim er sikkert ikke alene :P

Link to comment
Share on other sites

Tidligere Argentinsk fotballspiller.

- Spilt i Argentina og Italia

- 37 landslagskamper

- Har etter karrieren drevet med musikk før han tok trenerkurs

- Jobber nå som fotballkommentator og har også en stilling innenfor en mindre kjent Italiensk klubb

Link to comment
Share on other sites

Tidligere Argentinsk fotballspiller.

- Spilt i Argentina og Italia

- 37 landslagskamper

- Har etter karrieren drevet med musikk før han tok trenerkurs

- Jobber nå som fotballkommentator og har også en stilling innenfor en mindre kjent Italiensk klubb

 

 

Kan det være Abel Balbo?

Link to comment
Share on other sites

Han har scoret i Merseyside-derby men etter kort tid gikk karrieren bare en vei,nedover...Har spillt for en rekke klubber på flere nivå og spiller i dag for en toppklubb i Leauge one! Har også kamper for aldersbestemte landslag!

 

Lykke til ;)

 

Er vell Danny Cadamarteri? Han var forøvrig tidenes yngste målscorer i et merseysidederby, spiller i Huddersfield nå.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...