Jump to content

Beskriv en spiller!!


T.Rosicky

Recommended Posts

  • Replies 3.1k
  • Created
  • Last Reply

Får prøve å lage en litt vanskelig nå da:

 

- Scorte ett selvmål i en kamp som gav motstanderen ledelsen 1-0. I andre omgang scorte han utligningsmålet. Hans eneste mål for klubben.

 

- Skjedde i england på 70 tallet.

 

- Spilt for Liverpool.

Link to comment
Share on other sites

Får prøve å lage en litt vanskelig nå da:

 

- Scorte ett selvmål i en kamp som gav motstanderen ledelsen 1-0. I andre omgang scorte han utligningsmålet. Hans eneste mål for klubben.

 

- Skjedde i england på 70 tallet.

 

- Spilt for Liverpool.

Forskjell på vanskelig og umulig... <_<

Link to comment
Share on other sites

hehe....

 

Kan vel gi ett hjelpehint til da...

 

Samme fornavn som en av manageran til topp fire de siste fem årene...

Snakker da selvsagt Premier Leauge <_<

 

Hmmm...da står man etter mine beregninger igjen med Alex eller David. Det er 5 lag som har vært inne blant topp 4 de siste 5 årene. Dette er Arsenal, United, Liverpool, Chelsea og Everton. Ettersom dette skjedde på 70-tallet, tviler jeg litt på at spilleren hadde fornavn som Arsene, Rafa eller noen av navnene på haugen av Chelseamanagere som har vært de siste 5 årene.

 

Så mitt råtips blir da at spilleren heter enten Alex eller David til fornavn

Link to comment
Share on other sites

Hmmm...da står man etter mine beregninger igjen med Alex eller David. Det er 5 lag som har vært inne blant topp 4 de siste 5 årene. Dette er Arsenal, United, Liverpool, Chelsea og Everton. Ettersom dette skjedde på 70-tallet, tviler jeg litt på at spilleren hadde fornavn som Arsene, Rafa eller noen av navnene på haugen av Chelseamanagere som har vært de siste 5 årene.

 

Så mitt råtips blir da at spilleren heter enten Alex eller David til fornavn

 

 

Det er desverre feil begge to, selv om det ene har rett forbokstav <_<

 

To nye hint da, men det må vel bli de siste også :)

 

- Skapte kontroverser i det landet(landslaget) han spilte for, da han spilte en kamp på en jødisk høytid.

 

- Har en sønn som spiller i Bolton( Som scorte sitt første premier leauge mål mot sin fars gamle klubb)

Link to comment
Share on other sites

Sasha Baron Cohen?

Neida, bare tulla.

Avi Cohen!

 

 

Avraham "Avi" Cohen .

 

Det stemmer. Var vel ikke så vanskelig var den vel. I hvertfall ikke etter en haug av hjelpemidler. ;)

 

Ser ut som denne leken her har fått en lite topp fire de siste dagene <_<

 

Apropo Sasha Baron Cohen, ikke spøk med han. Måtte løpe rundt i en hvis grønn liten sak hele utdrikningslaget mitt :)

 

Uansett

 

Youre NEXT!

Link to comment
Share on other sites

- Denne spilleren kom til en engelsk klubb i 2002, i noe de fleste tror var mer et økonomisk stunt enn noe annet (fra den engelske klubbens side).

- Mens hans landsmann ble en ok suksess i klubben, ble denne spilleren aldri en hit.

- Han fikk bare én kamp for sin engelske klubb, og siden har han kun spilt i sitt hjemland, før han i år igjen har prøvd lykken som proff i utlandet.

Link to comment
Share on other sites

Det høres ut som en spiller fra østen og den første som slo meg var Inamoto, men han fikk vel en god del kamper for Fulham, men etter å ha tenkt litt kom eg frem til "Kawaguhi" eller noe..rett?

Link to comment
Share on other sites

-Startet som junior i sin første klubb som 12-åring.

-Da han var 17 ble han en del av førstelaget. Spilte 130 kamper over 5 år.

-Etter de 5 åra hadde han 3 år i en annen klubb hvor han scoret 37 mål.

-Etter de 3 årene igjen byttet han nok en gang klubb, og det til den klubben han i dag spiller for. En klubb i en av de sterkeste ligaene

-I 2008 fikk han sin debut på landslaget.

Link to comment
Share on other sites

Så ut fra det du skriver snakker vi om en spiller som spiller i enten Italia, Spania eller England.

Han er vel nødt til å være spiss med tanke på 37 mål på tre sesonger.

Han er vel rundt 25 år.

Han slo gjennom i relativ høy alder (landslagsdebut i 2008)

 

Hmm...

Link to comment
Share on other sites

Ikke Gomis :)

 

Edit: Og ja, du er inne på noe Ravenghost, og jeg kan si så mye at klubben han gikk til etter sin barndomsklubb var/er den største i det landet han kommer fra og spiller sine landskamper for.

Står ordentlig fast her. Det som gjør det så vanskelig er jo at det ikke er et eneste navn å forholde seg til (spillernavn, lag, land).

Link to comment
Share on other sites

-Han har spilt 11 kamper for landslaget sitt og scoret 3 mål.

-Landslaget er ranket blandt de 15 beste pr dags dato på FIFA-rankingen. Men ikke blant de 8 beste.

-På landslaget spiller han sammen med en spiss fra et av de lagene i Spania som har vunnet serien de siste 9 årene. (altså siden 2000)

-De to har samme forbokstav i fornavnet. Selv spiller han i en annen liga, men laget han spiller på er ikke blant topp 8 i sin divisjon. Verken pr dags dato eller i teorien.

-Han har også samme forbokstav i fornavnet som en av de forsvarsspillerne(i sin liga) som ble sett på som en av de aller beste i fjor. Også han spiller på på samme landslag.

-Hans beste sesong så langt var da han spilte for sitt lands beste klubb i 2008/09 sesongen. Scoret 22 mål i alle "competitions" og vant prisen som ligaens mest verdifulle spiller. Dette var altså sesongen han slo igjennom på landslaget.

 

Får håpe det fortsatt er en viss vanskelighetsgrad i denne;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...